kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۷۱۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸

معرفی کمانداران ریکرو و کامپوند اعزامی به بنگلادش

اردوی تیم ملی تیروکمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان و رده سنی نوجوانان برای شرکت در بازی‌های آسیایی بنگلادش، از امروز یکم آبان در سایت تیروکمان آغاز می‌شود.


فدراسیون تیروکمان اسامی کمانداران اعزامی در رشته‌های ریکرو و کامپوند در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان اعزامی به بازی‌های قهرمانی آسیا در بنگلادش را اعلام کرد.نفرات دعوت شده به اردوی بزرگسالان و نوجوانان به شرح زیر است:
*ریکرو مردان: صادق ‌اشرفی (آذربایجان شرقی)، متین سبزی (لرستان)، امین پیرعلی (اصفهان) و عرفان ارژنگی پور (آذربایجان شرقی) *ریکرو بانوان: پارمیدا قاسمی (تـهران)، پریسا روحانیان (تـهران)، نیلوفر علیپور (البرز) و مهسا بدخشان (تـهران) *ریکرو دختران نوجوانان: نازنین زهرا جمالزاده (تـهران)، فاطمه بهرامی (گلستان) و سوگند رحمانی (کیش) *کامپوند مردان: اسماعیل عبادی (قزوین)، مجید قیدی (مازندران) و یاسر عمویی (قزوین) *کامپوند زنان: پریسا براتچی (زنجان)، فرشته قربانی (زنجان)، شیوا بختیاری (همدان) و گیسا بایبوردی (تهران). هدایت این تیم را پارک میوک وون از کره‌جنوبی به عنوان سرمربی و بهزاد پاکزاد، زهرا شعبانی و ساره اسدی به عنوان مربی برعهده‌دارند. اردوی تیم ملی تیروکمان از امروز در سایت تیروکمان آغاز و به مدت یک‌ماه ادامه دارد. تیم ملی سوم آذر برای شرکت در قهرمانی آسیا عازم بنگلادش می‌شود.