kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۶۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* راه موفقیت در برابر شیطان براساس آموزه‌های دینی، رویگردانی از اوست نه التماس به او! اگر امروز بعد از 4 سال تازه متوجه شده‌اید که مذاکره با شیطان از ابتدا اشتباه بود پس چرا باز هم مردم را از این قدرت پوشالی می‌ترسانید که به او امتیاز بدهید؟ مؤمن از یک سوراخ چند بار گزیده می‌شود؟!
9005---0913
* کار برجام برآمده از کدخدا دانستن آمریکا و اعلام خالی بودن خزانه و افزایش فشارها و تحریم‌ها به جایی کشیده شده که بعد از واگذاری همه امتیازهای نقد باید منتظر بمانیم و ببینیم ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا یعنی دشمن قسم‌خورده ما چه موضعی خواهد گرفت!
2138---0917 و 3104---0912
* تاریخ معاصر نشان داده هر وقت دولتمردان ما عقب‌نشینی کرده‌اند نه تنها سایه جنگ از سر کشور دور نشده بلکه بیشتر هم شده است. دولت اصلاحات به رغم سازش و انفعالی که از خود مقابل آمریکا نشان داد آمریکایی‌ها ایران را محور شرارت خواندند. سؤال این است که تا کی باید آزموده را آزمود و متحمل خسارت شد.
6406---0912
* کاسبان برجام! چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی! چرا به نصایح نخبه‌های سیاسی و عقلای جامعه توجه نکردید؟ نصیحتتان کردند، نهیبتان زدند، آنها را مسخره کردید.
نیک‌بین
* در توصیف دستاوردهای برجام همین بس که جاسوس دوتابعیتی تکیه‌گاه اصلی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای برای رفع تحریم‌های بانکی بوده و توانسته کار خودش را پیش ببرد. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
6426---0913
* دولتمردان قبل از برجام حل تمام مشکلات را به تحریم‌ها و مذاکرات گره زده بودند در حین توافق می‌گفتند به فتح‌الفتوح دست یافته‌اند و آن را با دادن مدال و نشان به مذاکره‌کنندگان و آن آقای جاسوس به مردم نشان دادند ولی پس از 2 سال از پسابرجام متوجه دوگانگی داده‌ها و ستانده‌ها شده‌اند! فکرشان هر چه باشد، برجام یک مرده‌ای است که بوی تعفن آن بلند شده است و باید در دفن او عجله کرد.
1713---0915
* وقتی برادر مسئولان عالی قوه مجریه بیت‌المال را چنین تاراج می‌کنند دیگر چه توقعی می‌توان از دیگران داشت؟ و چگونه گفته آقای سخنگو در تاریخ 7/18 را بپذیریم که اظهار می‌دارد رئیس‌جمهور بسیار نسبت به فساد حساسند؟!
9590---0914
* رئیس‌جمهور به جای حمله به دستگاه قضایی، کمی اطرافیان خود را بررسی نماید که به چه کاری مشغولند. آن برادر چه می‌کند با بیت‌المال؟ اعطای مدال شجاعت به جاسوس توسط چه کسانی زمینه‌سازی شد؟! مهدی جهانگیری‌ها به چه کاری مشغولند؟
8853---0912
* علی(ع) در برخورد با برادرش عقیل آهن گداخته به دست او نزدیک می‌کند ولی امروز برادر یک مفسد اقتصادی، پشت تریبون نظام، با حمله به عدالت فریاد حمایت از مفسد سر می‌دهند!‌ این است دولت اعتدال!
قاجار دوّلو
* وقتی رئیس‌جمهور نیروهای انقلابی و به خصوص قوه‌قضائیه را مورد هجمه قرار می‌دهد آن هم در جمع دانشجویی، دیگر چه توقعی می‌توان از دشمنان تابلودار نظام داشت که رئیس محترم دستگاه قضا را آماج حملات تبلیغاتی نسازند؟!
بابائی
* وقتی شبکه‌های معاند و دشمنان داخلی و خارجی، هجمه‌های سنگینی را متوجه دستگاه قضایی می‌کنند یعنی جهت‌گیری این قوه درست بوده و چوب در لانه زنبورها کرده که دشمنان چنین عصبانی‌اند که حتی حاضرند با توسل به دروغ‌های شاخدار، اعتبار خود را هم زیر سؤال ببرند. به رئیس قوه قضائیه و مسئولان آن دستگاه محترم خسته نباشید می‌گویم.
2613---0912
* با پشتکار قوه قضائیه در برخورد با فساد دیگر مشخص شد که کاسبان برجام از چه طیفی‌اند و سر نخ تمام شکل‌گیری تخلفات به آنان ختم می‌شود که با هدف دیگری مدعی مبارزه با فساد بودند!
2811---021
* آقای سخنگو! اگر بودجه نیست آیه و قسم لازم نیست با صداقت با مردم سخن بگویید ما ملت رمضانیم. ولی اگر واقعاً خزانه خالی است چطور حقوق نجومی‌بگیران سر وقت واریز می‌شود ولی از حقوق چندرغاز کارگر و کشاورز خبری نیست؟! اگر نیست باید برای همه نباشد نه اینکه ویژه‌خواران را مستثنی کنید. حقوق‌های نجومی را قطع کنید تا بتوانید پول یک سال زحمت گندمکاران و ماه‌ها تلاش کارگران را بدهید.
7977---0912 و 3305---0912
* یک تولیدکننده هستم که به علت رکود و واردات بی‌رویه از چین و... ورشکسته شدم و حال بانک‌های [...] و [...] منزل مسکونی ثمره زندگی 45 سال کار و تلاشم را می‌خواهند تصاحب نمایند. آن وقت برخی افراد 14 بار وام‌های کلان بدون بازپرداخت می‌گیرند؟! این است دولت اعتدال ما؟! یک سال است دوندگی می‌کنم که به من مهلت دهید تا بتوانم اقساطم را بدهم کسی پاسخ مثبت نمی‌دهد.
8068---0912
* تا زمانی که برادرهای مسئولان در شرکت‌های اقماری دولت به ثروت‌اندوزی مشغول هستند وضعیت کشور و ملت همین خواهد بود که شاهدش هستیم. هر روز بدتر می‌شود که بهتر نمی‌شود.
3352---0936
* برخی‌ها از عاشورا درس مذاکره را یاد گرفتند ولی نمی‌دانم با این همه توان در تفسیر به رأی، چرا از آهن گداخته و دستان عقیل، درس نمی‌گیرند!
1852---0937
* نتیجه این کار تشویش اذهانی که آقای رئیس‌جمهور کلید زده و هر از چند گاه به آن دامن می‌زند این است که مردم ناراحت و ضدانقلاب و دشمنان خوشحال می‌شوند. عقل حکم می‌کند که به این قضایا پایان داده شود و مقامات مسئول به فکر منافع ملی کشور باشند.
0220---0935
* رسانه‌های آلمانی در فضاسازی که انجام داده‌اند طوری وانمود می‌کنند که هدف اصلی آمریکا برای جنگ کره‌شمالی نیست و ایران اولین هدف واکنش نظامی آمریکا خواهد بود! تحلیل‌گران دلیل این بلوف‌های آمریکا و تبلیغات اروپایی‌ها را عقب‌نشینی‌های اخیر دیپلمات‌های ما می‌دانند و نمایش قدرت موشکی کره‌شمالی را عامل بازدارنده تهدیدات ارزیابی می‌کنند!
مهاجری- مقیم آلمان
* چند ماهی است که در آموزش و پرورش به بهانه‌های مختلف بخشی از حقوق ما فرهنگیان را کسر و بعد از مدتی مجددا به حساب برمی‌گردانند. از دستگاه‌های مسئول تقاضا داریم نظارت دقیق داشته باشند فساد جدیدی صورت نگیرد.
0929---0914
* در پی وعده‌های دولت با هزینه 3 میلیون و 600 هزار تومان در طرح تربیت و آموزش بهیاری شرکت کردم. قرار بود بعد از یک سال آموزش و پایان دوره ما را جذب بیمارستان‌های دولتی بکنند ولی به رغم گذشت دو سال هنوز بیکار هستم. بیشتر ناراحتی بنده به خاطر هدر رفتن چند سال از عمر و جوانی و هزینه سنگین دوره می‌باشد.
6623---0918
* سپرده‌گذاران مالباخته موسسه مالی- اعتباری و منحله آرمان چگونه باید به پول خود برسند؟ چرا بین آنان با سپرده‌گذاران موسسه مالی- اعتباری کاسپین که هر دو سرنوشت مشترکی پیدا کرده‌اند تبعیض روا داشته می‌شود.
3819---0916
* وزیر نفت به قولی که برای آزمون استخدامی داده عمل نمی‌کند. متاسفانه خلف وعده در این دولت عمومیت پیدا کرده است و دولتمردان گویا آن را یک هنر مدیریتی می‌دانند!
8438---0916
* شوهرم بیمار و از کارافتاده است. در حال حاضر تحت پوشش بهزیستی هستیم برای مسکن مهر مبلغ 20 میلیون تومان پول خواسته‌اند از کجا بیاورم؟ آیا مسئولان و افراد نیکوکار کمکم می‌کنند؟
3077---0910
* وزارت راه و مسکن باید به ترمیم مسیرهای بین شهری شازند در استان مرکزی توجه ویژه‌ای بکند. وضعیت این مسیرها به دلیل آسفالت کهنه و شکاف‌های عمیق خصوصا با فرا رسیدن فصل سرما بسیار خطرناک و موجب سوانح جاده‌ای و حوادث تلخ جانی برای شهروندان می‌شود. علی‌رغم پیگیری چند ساله اهالی شهر هنوز اقدامی صورت نگرفته است!
3867---0903