kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۶۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

از دولت محرمانه‌ها تا جاسوسی که 50 سکه طلا جایزه گرفت(خبر ویژه)



نظر شما درباره اهدای نشان خدمت و 50 سکه طلا به یک جاسوس دو تابعیتی چیست؟
در پی انتشار قطعیت حکم محکومیت عبدالرسول درّی‌اصفهانی (عضو موثر تیم مذاکره‌کننده در امور بانکی، مالی و اقتصادی) به خاطر جاسوسی مردم از یکدیگر پرسیدند که جاسوس دو تابعیتی در این سطح بلندپایه در تیم مذاکره چه می‌کرد و چرا روحانی به وی نشان خدمت و 50 سکه طلا اهدا کرد.
سایت فردا ضمن انتشار عکس اعطای نشان و سکه به درّی اصفهانی از سوی روحانی، از مخاطبان خود پرسید نظر شما درباره این عکس چیست؟ مخاطبان دیدگاه‌های خود را به این شکل ذیل پرسش مذکور منتشر کرده‌اند:
- وقتی در دو دوره‌ای که حسن روحانی مدیریت پرونده هسته‌ای کشور را برعهده داشته (82 تا 84 و 92 تا امروز)، دو نفر از اعضای تیم مذاکرات هسته‌ای به جرم امنیتی و درز اطلاعات محرمانه به بیگانگان بازداشت و در دادگاه محکوم می‌شوند، خنده‌دار نیست انتظار داشته باشیم چرا بر اساس این مذاکرات تحریم‌ها نه تنها لغو نشد که بیشتر هم شد؟
- کاملا موافقم. گل گفتی.
- هیچ نظری ندارم. شما بروید خودتون رو درمان کنید و این‌قدر نسبت به رئیس‌جمهور محترم کینه‌ورزی نکنید.
- الان هر کی از رئیس‌جمهور انتقاد کنه میشه کینه‌ای؟؟؟
فکرت رو اصلاح کن
درسته بهش رای دادیم ولی قرار نیست تا ابد از همه کارهاش پشتیبانی کنیم. اشتباه کرده و توش بحثی نیست. بماند که به خیلی از وعده‌هاش هم عمل نکرد...
- این دولت، دولت محرمانه‌هاست. قوانین، قراردادهای خارجی و... هیچ دولتی به اندازه این دولت در قالب ابهامات نبوده است.
- این یعنی دشمن از آنچه که ما تصور می‌کنیم به ما نزدیک‌تر و در اجرای برنامه‌های خود مصمم‌تر است، نباید در این مسائل ساده‌انگارانه برخورد کرد.