kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۶۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶

رزمایش اقتدار نیروی انتظامی در حضوردیپلمات‌های خارجی در تهران

سفرا، کارداران و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مستقر در تهران با حضور در محل یگان ویژه ناجا از نزدیک به تماشای رزمایش نیروهای این یگان نشستند.


به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده ناجا در هشتمین نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با سفرا، کارداران و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مستقر در تهران، گفت: نیروی انتظامی تلاش می‌کند با افزایش کارآمدی و پاسخگویی به نیازهای مردم، امنیت را ارتقاء دهد و با تکیه بر رویکرد اطلاعات، تجهیزات محوری و توسعه همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، علاوه‌بر امنیت داخل به ارتقاء امنیت جهانی کمک کند.
سردار حسین‌اشتری افزود: به لطف خداوند و تلاش همکارانم در جای جای کشور و با مشارکت و همراهی مردم، امروز جمهوری اسلامی ایران از امنیت فراگیر و پایداری برخوردار است.
اشتری ادامه داد: امروز نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور اعم از مرزهای آبی و خاکی حضور فعالی دارد و به حول و قوه الهی و با همکاری سایر نیروهای مسلح توانسته حافظ خوبی برای مرزهای کشور اسلامی باشد.
وی با ‌اشاره به اینکه پلیس مقتدر جمهوری اسلامی ایران با هرگونه تحرکی در مرزها با قاطعیت و فوریت برخورد می‌کند، گفت: این نیرو با اتکا به نیروی انسانی متعهد و تجهیزات مدرن و نوین در طول سال‌های گذشته اقدامات بارزی داشته است.
فرمانده ناجا با تشریح عملکرد پلیس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با قاچاق عنوان کرد: پلیس در فرایند مبارزه با قاچاق و مواد مخدر عملکرد مناسب و خوبی داشته است.
اشتری خاطرنشان کرد: از اقدامات پلیس ایران، همه کشورها منتفع می‌شوند و تلاش ما در مقابله با ترانزیت مواد مخدر مانع از ورود حجم زیادی از مواد مخدر به سایر کشورها می‌شود.وی با‌ اشاره به اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران در عرصه مبارزه با مواد مخدر، چهار هزار شهید تقدیم کرده است، افزود: از کشورها و سازمان‌های بین‌المللی انتظار می‌رود ضمن همراهی پلیس ایران در راستای مبارزه با مواد مخدر، نسبت به فرافکنی و تبلیغات دروغین علیه جمهوری اسلامی ایران موضع‌گیری درستی داشته باشند.
عالی‌ترین مقام انتظامی کشور مبارزه با ‌اشرار، قاچاقچیان، ایجاد نظم و امنیت اجتماعی را از دیگر کارکردهای پلیس ایران معرفی و بیان کرد: نسبت به حجم تهدیدات پیرامونی کشور، امنیت مطلوبی در کشور وجود دارد که این امنیت را مرهون لطف خداوند، تدابیر مقام معظم رهبری، هوشیاری نیروهای مسلح و انسجام و پشتیبانی مردم هستیم.
وی افزود: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران به دلیل پیشرفت‌ها، آمادگی مشارکت در همه طرح‌ها و برنامه‌های پلیسی با سایر کشورها را دارد.
گفتنی است، بازدید از توانمندی‌های یگان ویژه ناجا و تماشای اجرای مانور این یگان بخش دیگر برنامه نشست دیروز بود.