kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۶۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
جانشین قرارگاه ثارالله تهران :

سپاه دیوانه‌تر از ترامپ را سر جایش نشانده است



جانشین قرارگاه ثارالله تهران با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تقابل با ایران ضرر اساسی خواهند کرد گفت: اینکه ترامپ می‌خواهد بگوید دیوانه است، باید خطاب به او بگوییم که دیوانه‌تر از او داعشی‌ها بودند که ما آنها را سرجایشان نشاندیم و سپاه از این دیوانه‌ها زیاد در این منطقه دیده و ترسی از آنها ندارد.
سردار اسماعیل کوثری دانا؛ درخصوص اقدام آمریکا برای اضافه کردن نام سپاه پاسداران به لیست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: سپاه پاسداران یک ارگان رسمی با سابقه چهل ساله است و همه‌ کشورها و ملت‌های دنیا هم سپاه را بر این اساس می‌شناسند و تروریستی خواندن سپاه حرف بی‌پایه و احمقانه‌ای است که ترامپ و سیاستمداران آمریکایی مطرح می‌کنند.
وی افزود: گروه‌های تروریستی گروه‌هایی هستند که وضعیت آنها نامشخص‌ است و سازمان آنها هیچ جا ثبت نمی‌شود در حالی که سپاه رسما ثبت شده و بر اساس معیارهایی مشخص به تصویب مجلس و مسئولان رسیده و کارهایی که انجام می‌دهد دقیقا مشخص است در حالی که گروه‌های تروریستی هیچ جایی ثبت نشده‌اند و نامشخص هستند. وی عنوان کرد: همانطور که فرمانده سپاه هم اعلام کردند، اگر آمریکا دست به چنین کاری بزند، سپاه هم متقابلا ارتش آمریکا را تروریست می‌داند و همانطور که با داعش برخورد کردیم با آنها هم برخورد خواهیم کرد و آن وقت این ارتش آمریکاست که باید خود را در منطقه جمع کند و بداند همان بلایی که بر سر داعشی‌ها آمد بر سر آنها هم خواهد آمد.
جانشین قرارگاه ثارالله با بیان اینکه آمریکایی‌ها در تقابل با ایران ضرر اساسی خواهند کرد گفت: اینکه ترامپ می‌خواهد بگوید دیوانه است، باید خطاب به او بگوییم که دیوانه‌تر از او داعشی‌ها بودند که ما آنها را سرجایشان نشاندیم و سپاه از این دیوانه‌ها زیاد در این منطقه دیده و ترسی از آنها ندارد.