kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۶۲۰۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

اخبار کوتاه از فوتبال



پرسپولیس به دنبال کم کردن محرومیت است
مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا محرومیت این باشگاه کاهش پیدا کند.با شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس، جریمه‌ها و محرومیت‌هایی از سوی فیفا برای این بازیکن و سرخ‌پوشان وضع شد.این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس با استخدام وکیل سوئیسی در تلاش هستند تا محرومیت خود را کاهش داده و یا حتی لغو کنند.به همین دلیل دیروز درخواست تعلیق محرومیت و همچنین دفاعیات این باشگاه در CAS ثبت شد تا اقداماتی صورت بگیرد و محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات لغو شده یا کاهش یابد.وکیل سوئیسی پرسپولیس همان وکیلی است که در پرونده مناقشه ایران و عربستان در CAS وکالت کشورمان را بر عهده داشت و پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند با دفاعیات این وکیل بتوانند محرومیت خود را کمتر کنند.
چمنیان: برای روح جوانمردانه فوتبال
با تمام توان به مصاف کاستاریکا می‌رویم
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران، گفت: برای فیرپلی و روح جوانمردانه فوتبال با تمام توان به مصاف کاستاریکا می‌رویم.عباس چمنیان در مورد پیروزی پرگل تیم نوجوانان مقابل آلمان گفت: عملکرد ما حاصل یک سال و نیم کار سخت است، برنامه‌هایمان را طبق جزئیات پیش بردیم و به هیچ وجه کارمان را متوقف نکردیم. بعد از نایب قهرمانی در آسیا و صعود به جام جهانی کار اصلی ما آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در مصاحبه بعد از بازی با آلمان گفتم فعلاً نه راضی هستیم و نه قانع، باید صراحتاً بگویم از نتیجه بازی دیروز متعجب نشدم، بسیار تلاش کردیم و با تمرکز بالا به مسابقات آمدیم. بازیکنان دل به کار دادند و دیروز ۹۰ دقیقه تلاش کردند.وی افزود: دو نکته بارز در عملکرد بازیکنان ما وجود دارد، اول اینکه تیم ما بسیار تاکتیک پذیر است و دوم اینکه آمادگی ذهنی بازیکنان بسیار بالا است، دیروز کم‌اشتباه بودیم و خیلی خوب بازی کردیم البته بعد از بازی این پیروزی به فراموشی سپرده شد و ماموریت جدید ما بازی با کاستاریکا است. ما نمی‌خواهیم حریف دست و پا بسته‌ای باشیم، بیشتر از توانمان تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.چمنیان با‌اشاره به اینکه تقریباً صعود ایران به عنوان تیم اول قطعی شده و آیا مقابل کاستاریکا از تیم دوم خود استفاده می‌کند، اظهار داشت: بازیکنان جایگزین ما فاصله زیادی با نفرات اصلی ما ندارند ، در مقابل آلمان، گینه، فرانسه، مکزیک با حضور بازیکنان ذخیره در میدان عملکردمان بهتر شد، ما به دنبال رعایت فیر پلی و روح جوانمردانه ورزش هستیم و برای احترام به فوتبال و مردم با همه وجود مقابل کاستاریکا بازی می‌کنیم تا بتوانیم در این مسابقه نتیجه لازم را بگیریم.
اعلام اسامی محرومان هفته نهم لیگ برتر
کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، اسامی محرومان هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد. اسامی محرومان در هفته نهم مسابقات لیگ برتر به شرح زیر است:*پیکان تهران: امیر روستایی*سپاهان اصفهان: ابوالحسن جعفری*سیاه‌جامگان مشهد: غلامحسین بادامکی و روح‌الله سیف‌الهی*پارس جنوبی جم: حامد نورمحمدی*فولاد خوزستان: عبدالله کرمی*نفت تهران: آرمین بیابانی (مربی).
برانکو دو ملی‌پوش تیمش را از لیست خط زد
سرمربی پرسپولیس نام دو ملی‌پوش تیمش را از لیست مسافران اهواز خارج کرد. پرسپولیس در حالی امروز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت که ملی‌پوشان این تیم سه شنبه شب در ترکیب ثابت تیم ملی مقابل روسیه به میدان رفتند. از طرفی کاروان تیم ملی صبح دیروز به ایران رسید و آخرین تمرین سرخپوشان قبل از سفر به اهواز صبح دیروز انجام شد. با توجه به این قضیه ملی‌پوشان پرسپولیس حتی فرصت ریکاوری پیدا نکردند تا برانکو تصمیم بگیرد حسینی و امیری را همراه تیمش به اهواز نبرد. علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، وحید امیری و مهدی طارمی ملی‌پوشان پرسپولیس در اردوی تیم ملی بودند که در این بین طارمی به علت محرومیت نمی‌تواند برای سرخپوشان به میدان برود و بیرانوند هم شاید از روی نیمکت دیدار تیمش با استقلال خوزستان را تماشا کند.