kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۶۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
یک مقام مسئول خبر داد

آغاز توزیع سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در چند روز آینده

مدیرکل دفتر امور سهام تخصیصی و عدالت اعلام کرد که کار صدور و ارسال دعوتنامه سهام عدالت تمام کارگران فصلی و ساختمانی کشور و توزیع آن تا چند روز آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل مختاری دولت‌آبادی گفت: با ارسال دعوتنامه مشمولان استان تهران، کار صدور و ارسال دعوتنامه به سهام عدالت تمام کارگران فصلی و ساختمانی کشور در چند روز آینده به پایان می‌رسد و عملا توزیع سهام عدالت در کشور تمام می‌شود.
وی با اشاره به این که استان تهران بیشترین تعداد دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در کشور را دارد افزود: با ارسال دعوتنامه مشمولان این گروه در استان تهران که یک میلیون و 110 هزار نفر را شامل می‌شود، پرونده ارسال دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در کشور بسته می‌شود.
مدیرکل دفتر امور سهام تخصیص و عدالت در مورد تعداد کل مشمولین این گروه نیز گفت: تعداد کارگران فصلی و ساختمانی مشمول دریافت سهام عدالت یک میلیون و 960 هزار خانوار است که در مجموع با احتساب اعضاء خانوار آنها، تعداد کل مشمولین سهام عدالت این گروه شش میلیون و 550 هزار نفر برآورده شده است.
مختاری دولت‌آبادی در خصوص ساز و کار دریافت برگه نهایی سهام عدالت توسط کارگران فصلی و ساختمانی تصریح کرد: دعوتنامه این دسته از مشمولان توسط سازمان خصوصی‌سازی تحویل سازمان امور اقتصادی و دارایی استانها شده است که این سازمانها با همکاری ادارات و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خود، دعوتنامه‌ها را میان مشمولان توزیع می‌کنند و مشمولان سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی نیز می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم به شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان محل اقامت خود مراجعه و ثبت‌‌نام کننده نهایی سهام عدالت باشند.
وی اضافه کرد: مشمولان این گروه از سهام عدالت حداکثر 2 ماه پس از دریافت دعوتنامه خود مهلت دارند با مراجعه به شرکتهای تعاونی شهرستان محل سکونت خود نسبت به ثبت‌نام نهایی اقدام کنند.
مختاری دولت‌آبادی افزود: توزیع دعوتنامه سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی توسط نهادهای متولی با سرعت در حال انجام است و چون سازمان خصوصی‌سازی برنامه‌ای برای ثبت‌نام از گروه‌های دیگر ندارد دارندگان و دریافت‌کنندگان دعوتنامه باید سعی کنند با مراجعه به موقع به شرکتهای تعاونی، سهامدار نهایی سهام عدالت شوند.
وی تصریح کرد: افرادی که دارای دعوتنامه سهام عدالت هستند ولی برای ثبت‌نام نهایی به شرکتهای تعاونی شهرستانی مراجعه نکنند، عملا سهامدار نخواهند بود.