kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۳۶۲
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

نماهنگ فیش‌های نجومی ساخته می‌شود(اخبار ادبی و هنری)

کارگردان مجموعه تیزرهای اقتصاد مقاومتی، نماهنگ «محرمانه» را درباره فیش‌های نجومی و ‌اشرافیت خواهد ساخت.


محمد نیکدل، کارگردان تیزرهای «اخراجی‌ها» که با موضوع اقتصاد مقاومتی از تلویزیون پخش می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان گفت: دغدغه و ایده تولید این نماهنگ از موقعی که مسئله فیش‌های نجومی مطرح شد شکل گرفت. برای نگارش طرح و فیلمنامه این نماهنگ، چند ماه وقت صرف کردم و هم اکنون آماده ساخت است.
وی افزود: «محرمانه» در قالب یک نماهنگ نمایشی و موزیکال نوشته شده است. همچنین از جلوه‌های ویژه هم در آن استفاده خواهد شد.
نیکدل تصریح کرد: این نماهنگ به بهانه فیش‌های نجومی، به نقد زندگی ‌اشرافی برخی از مسئولان نظام و تحریف آرمان‌های انقلاب از سوی برخی طیف‌ها می‌پردازد.
وی گفت: در جست‌وجوی تهیه‌کننده برای ساخت این اثر هستم. هر کس داوطلب سرمایه‌گذاری برای تولید این اثر باشد، ساخت کار را کلید می‌زنیم.
نیکدل همچنین درباره تیزرهای «اخراجی‌ها» که سری دوم آنها از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود هم اظهار کرد: پس از تولید سری اول تیزرهای اقتصاد مقاومتی با عنوان اخراجی‌ها و استقبال خوب مردم، از طرف مدرسه سینمایی عمار از من خواسته شد تا در این فضا مجددا اقدام به نگارش فیلمنامه کنم. در سری دوم این تیزرها، سه فیلمنامه نوشتم که تولید یکی از آنها به خودم پیشنهاد شد. نگارش این فیلمنامه‌ها سه هفته زمان برد و اسامی آنها به ترتیب «بیب»، «ترک» و «تابستان داغ» است. البته احتمالا نام تیزر «تابستان داغ» به دلیل مشابهت با اثر دیگری تغییر می‌کند. در صورت موفقیت‌آمیز بودن و بازخورد خوب مخاطبان درباره سری دوم این مجموعه تیزرها، تولید فصل سوم این تیزرها نیز انجام خواهد شد.