kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۳۵۷
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

اخبار کوتاه از فوتبال


برانکو: شکست مقابل پیکان برای ما مفید بود
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: بعد از مدت‌ها اولین شکست خانگی ما مقابل پیکان رقم خورد، شکستی که انتظارش را نداشتیم اما برای ما مفید بود.برانکو ایوانکوویچ درحاشیه تمرین دیروز پرسپولیس درخصوص شکسته شدن رکورد 505 روز شکست نخوردن این تیم  در ورزشگاه آزادی و شکست یک بر صفر مقابل پیکان اظهار داشت: می‌دانیم مسابقات لیگ برتر یک نوع ماراتن هست و قطعاً باز هم این نتایج را مشاهده خواهیم کرد، ما روز یکشنبه انتظار برد مقابل پیکان را داشتیم و دوست داشتیم برنده باشیم دلیل این دوست‌داشتن این هست که هواداران ما که ما را دوست دارند از ما چنین انتظاری داشتند.بیشتر از همه برای هوادارانمان متاسف هستیم که از باخت ما ناراحت شدند اما انتظارمان این است که این امتیاز از دست رفته را جایی دیگر جبران کنیم. ما در شش هفته گذشته 5 امتیاز به حریفانی دادیم که اصلا نباید امتیازی به آنها می‌دادیم. این مشکلات در همه جای دنیا پیش می‌آید، در کنفرانس خبری قبل از بازی نیز به این مسئله اشاره کردم که دیدار با پیکان می‌تواند هشدار دهنده و خطرناک باشد که اینطور هم شد.
پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس همگروه نشدند
مراسم قرعه‌کشی دومین دوره مسابقات فوتبال باشگاهی پیشکسوتان جام شهدای انقلاب اسلامی و بزرگان فوتبال ایران انجام شد و ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات در چهار گروه چهار تیمی قرار گرفتند. در این مراسم که دیروز در تالار کنفرانس مجموعه ورزشی شهید شیرودی انجام شد ابتدا مهدی اربابی و نصرالله استاد رحیم درخصوص چگونگی برگزاری رقابت‌ها توضیحاتی ارائه کردند و سپس قرعه‌کشی انجام شد. این رقابت‌ها از روز 16 مهرماه در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید شیرودی آغاز خواهد شد.گروه‌بندی این مسابقات به این شرح است:*گروه اول: بانک ملی، اقبال، کیان و وحدت*گروه دوم: پاس، تهرانجوان، نیروی زمینی و بنیاد شهید*گروه سوم: پرسپولیس، اکباتان، راه‌آهن و گسترش*گروه چهارم: استقلال، بوتان، پیام و شاهین.
باشگاه استقلال: منصوریان مثل دیگران پول گرفته است
باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای نسبت به این خبر که علیرضا منصوریان به صورت یک‌جا مطالباتش را از آبی‌پوشان گرفته، واکنش نشان داد.باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای دریافت پول سه فصل حضور علیرضا منصوریان از این باشگاه به صورت یکجا را تکذیب کرد.متن این اطلاعیه به شرح زیر است:متاسفانه برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، با انتشار مطلبی کذب از پرداخت پیشاپیش همه رقم قرارداد ۳ ساله سرمربی استقلال به صورت وام و نیز تعهد اقساط وام وی توسط باشگاه خبر داده‌اند.باشگاه استقلال ضمن رد این خبر کذب و تاکید بر اینکه آقای منصوریان به عنوان سرمربی استقلال، طی فصل گذشته و فصل جاری، همواره همزمان با سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان و با درصد یکسان، از باشگاه دریافتی داشته است، اعلام می‌دارد از طریق طرح شکایت در مراجع قضایی مطالب کذب منتشر شده را پیگیری خواهد کرد. یقینا منتشرکنندگان اخبار دروغین و حاشیه‌سازان باید در پیشگاه قانون، پاسخگوی ادعای واهی خود باشند.