kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۳۵۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲

احتمال لغو میزبانی ایران برای برگزاری مسابقات تیروکمان کاپ آسیا

دبیر فدراسیون تیروکمان از احتمال به تعویق افتادن مرحله سوم رقابت‌های تیر وکمان کاپ آسیا به میزبانی ایران خبر داد و گفت: برای به تعویق ننداختن مرحله سوم کاپ آسیا منتظر تصمیم کنفدراسیون آسیا هستیم.


رضا کیارستمی اظهار کرد: با توجه به حدنصاب نرسیدن تعداد تیم‌های شرکت‌کننده و ثبت‌نام تنها چهار تیم سنگاپور، هنگ کنگ، کره شمالی و هند برای حضور در سومین مرحله تیروکمان کاپ آسیا، مکاتبه‌ای را با کل فدراسیون‌های آسیایی داشتیم مبنی بر اینکه اگر قرار است در این تورنمنت شرکت کنند، زودتر ثبت‌نام خود را انجام دهند. همچنین طی نامه نگاری که با کنفدراسیون آسیا داشتیم، شرایط را برای برگزاری این رقابت‌ها به آنها اعلام کردیم و منتظر هستیم تا اوایل هفته‌ آینده اگر تعداد تیم‌ها به هشت تیم نرسد، کنفدراسیون تیروکمان آسیا تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند و تکلیف این میزبانی را مشخص کند.
وی گفت‌: ما تمام زمینه‌ها و شرایط را برای برگزاری سومین مرحله کاپ آسیا و قهرمانی آسیا در بخش معلولان فراهم کردیم و اگر قرار است رقابتها در سطح پایینی برگزار شود، در شان کشور ما نیست و بهتر است زمان آن به وقت دیگری موکول شود تا تیم‌ها فرصت بیشتری برای ثبت‌نام داشته باشند. وی در پایان در مورد این پرسش که در صورت موافقت کنفدراسیون تیروکمان آسیا برای به تعویق انداختن زمان برگزاری مرحله سوم کاپ آسیا، احتمال برگزاری این رقابت‌ها در چه زمانی خواهد بود، اظهار کرد: به دلیل ترافیک کار تیروکمان در شش ماه دوم سال تا پایان سال ۲۰۱۷، بعید می‌دانم میزبان برگزاری مرحله سوم کاپ آسیا باشیم. به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۸ میزبان برگزاری این رقابت‌ها باشیم.