kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۳۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
وزیر کشور:

در حوزه‌های ‌اشتغال، اقتصاد و معیشت با نقطه مدنظر رهبری فاصله داریم

وزیر کشور گفت: در حوزه‌های ‌اشتغال، اقتصاد و معیشت با نقطه مدنظر رهبر معظم انقلاب فاصله داریم که باید محقق شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌جنوبی گفت: استان‌ها با مجموعه‌ای از شرایط مختلف مواجه هستند و کار در استان‌ها متفاوت‌تر از مجموعه بخش‌ها است.
وزیر کشور همچنین در مراسم معارفه استاندار جدید خراسان جنوبی با بیان اینکه به هیچ‌وجه نباید به آمریکا اعتماد کرد، گفت: این مهم در امر برجام برای ما مشخص شد، زیرا دولت آمریکا به‌هیچ‌وجه به تعهداتش پایبند نیست.
وزیر کشور با ‌اشاره به اینکه دنیا فهمید کشور ایران به هیچ وجه تخلف نکرده است، ادامه داد: از همه روش‌ها و شیوه‌هایی که نظام بین‌الملل در اختیار ما قرار می‌دهد، احقاق حق می‌کنیم.
وی با ‌اشاره به اینکه کشور ایران با دوستان پرقدرت در عرصه‌های بین‌الملل کار مشترک می‌کند، تاکید کرد: در نظام بین‌الملل این آمریکا است که منزوی می‌شود.
رحمانی‌فضلی با‌ اشاره به اینکه ایران در حوزه منطقه‌ای نقش بزرگی دارد، توضیح داد: معادلات اقتصادی، سیاسی و شرایط تحولات در دنیا آمریکا را به تحریم کشانده است. وزیر کشور اقتصاد را مشکل و اولویت اول کشور مطرح کرد و گفت: مردم محور اقتصاد مقاومتی هستند.
رحمانی‌فضلی افزود: آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و ناهنجاری‌های اخلاقی از مشکلاتی است که در حوزه‌های مختلف برای ما آسیب و مشکل ایجاد می‌کند که رفع آسیب‌های اجتماعی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب نیز هست. وی متذکر شد: سرمنشأ آسیب‌های وارد شده به دنیای اسلام آمریکا و رژیم صهیونیستی است و نقطه اصلی حملات آنها ایران اسلامی است.
وزیر کشور اعلام کرد: به طور حتم این آسیب‌های وارد شده از سر مسلمانان منطقه عبور خواهد کرد و مردم موفق خواهند شد.