kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۴۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱

سال آینده 7/5 میلیون تن فولاد مذاب در مبارکه اصفهان تولید می‌شود

مدیرتولید فولاد شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: سال آینده شاهد تولید 7/5 میلیون تن فولاد مذاب در کوره‌های قوس الکتریکی فولاد مبارکه خواهیم بود.

اصفهان - خبرنگار کیهان:

محمدعلی توحیدی افزود: با پایان یافتن انجام اصلاحات اساسی بر روی کوره‌های 3 و 4 واحد فولادسازی فولاد مبارکه، مسیر دستیابی به تولید 7/5 میلیون تن فولاد مذاب و تولید 7/2 میلیون تن اسلب در کوره‌های قوس الکتریکی و ریخته‌گری مداوم این شرکت هموار شد.
وی گفت: ناحیه فولادسازی در جهت افزایش تولید و ایمنی و همچنین پاسخگویی بیشتر به نیازهای مشتریان، عملیات یکسان‌سازی بدنه و سقف‌ کوره‌های 3 تا 6 با سایر کوره‌ها را در دستور کار خود قرار داد.
همچنین غلامرضا سلیمی، رئیس کوره‌های قوس الکتریکی فولاد مبارکه نیز گفت: با انجام این پروژه‌، علاوه بر کاهش توقفات و کم شدن زمان آماده‌سازی بدنه کوره‌ها، مزایای دیگری از قبیل بهبود کیفیت فولاد مذاب تحویلی به خطوط بعدی، پیشگیری از تداخل امور و کاهش مصارف نسوز، کاهش آسیب‌ به پانل‌های آبگرد بدنه و بهبود در مصارف عمده کوره، نظیر انرژی و الکترود نیز به دست آمد.
وی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده در سال 97 شاهد تولید 7/5 میلیون تن فولاد مذاب در کوره‌های قوس الکتریکی فولاد مبارکه خواهیم بود.