kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۹۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴

اخبار ورزش جهان


دوری ۶ هفته‌ای پوگبا از میادین
بر اساس گزارش‌های منتشر شده هافبک فرانسوی شیاطین سرخ به مدت ۶ هفته خانه‌نشین خواهد بود.
در جریان  بازی خانگی سه‌شنبه شب منچستریونایتد برابر بازل سوئیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در نهایت به برتری 3 بر صفر شیاطین سرخ انجامید، پل پوگبا در دقیقه 18 دچار مصدومیت شد و به ناچار جای خود را به مروان فلینی، زننده گل اول بازی داد. نشریه «میرر» انگلیس با انتشار تصاویری از پوگبا که با عصا در حال ترک ورزشگاه اولدترافورد است، نوشت که این هافبک فرانسوی چیزی حدود 6 هفته دور از میادین خواهد بود. به این ترتیب هافبک طراح شیاطین سرخ قطعاً بازی یکشنبه تیمش با اورتون را از دست می‌دهد و حضورش در بازی‌ با تیم‌های برتون آلبیون، ساوتهمپتون، زسکا مسکو و کریستال ‌پالاس در هاله‌ای از ابهام خواهد بود.ژوزه مورینیو، سرمربی سرخپوشان منچستر در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی این باشگاه گفت: طبق تجربیاتی که دارم مصدومیت پوگبا عضلانی است و فکر می‌کنم او چند هفته‌ای شرایط بازی کردن نخواهد داشت. به نظر می‌رسد از ناحیه همسترینگ آسیب دیده است، اما هنوز در این مورد با کادر پزشکی صحبتی نکرده‌ام.
پیروزی مدعیان فوتبال اروپا
 در گام نخست لیگ قهرمانان
فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی خانگی آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا برابر یوونتوس و تساوی روخی بلانکو و جالوروسی در پایتخت ایتالیا آغاز شد.
در آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا و در نخستین شب از هفته نخست مرحله گروهی این رقابت‌ها، سه‌شنبه شب 8 دیدار همزمان در گروه‌های یک تا 4 برگزار شد که در مهمترین آنها در گروه چهار، بارسلونا با نتیجه 3 بر صفر یوونتوس را شکست داد و ناکامی فصل گذشته‌اش برای گشودن دروازه‌ این تیم در مرحله یک چهارم نهایی را جبران کرد. در این بازی لیونل مسی دو بار در دقایق 45 و 69 و ایوان راکیتیچ در دقیقه 56 گلزنی کردند. در دیگر بازی این گروه تیم اسپورتینگ لیسبون پرتغال با نتیجه 3 بر 2 بر میزبان یونان خود المپیاکوس یونان غلبه کرد.
در بازی مهم دیگر از گروه سوم، تیم‌های رم و اتلتیکو مادرید در ایتالیا به مصاف هم رفتند که این بازی نه برنده داشت نه گل و با تساوی بدون گل به پایان رسید.دیگر بازی این گروه میان چلسی و قره‌باغ آذربایجان که در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شد اما پرگل بود. آبی‌پوشان لندن با نتیجه 6 بر صفر پیروز شدند که در این بازی گل‌های پدرو در دقیقه 5، زاپاکاستا در دقیقه 30، آسپیلیکوئتا در دقیقه 55، باکایوکو در دقیقه 71 و باتشوای دو بار در دقایق 76 و 82 دروازه میهمان را باز کردند.
در گروه A نیز منچستریونایتد با نتیجه 3 بر صفر از سد بازل سوئیس گذشت که در این بازی فلینی در دقیقه 35،  لوکاکو در دقیقه 53 و رشفورد در دقیقه 84گل‌های میزبان انگلیسی را زدند. در بازی دیگر این گروه بنفیکای پرتغال در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب زسکا مسکوی روسیه شد.
در گروه دوم همانطور که انتظار می‌رفت مدعیان صعود به آسانی بر رقبای خود غلبه کردند. بایرن مونیخ با نتیجه 3 بر صفر از سد اندرلخت بلژیک گذشت که در این بازی لواندوفسکی در دقیقه 12 از روی نقطه پنالتی، تیاگو در دقیقه 65 و کیمیچ در دقیقه 90 گلزنی کردند. اندرلشت با اخراج اسون کومس در دقیقه  11 این بازی، 10 نفره به کارش ادامه داد. پاری‌سن‌ژرمن هم با گلزنی مثلث خط حمله جدیدش به آسانی و با نتیجه 5 بر صفر میزبان اسکاتلندی‌‌اش سلتیک را از پیش رو برداشت. نیمار 19،‌ امباپه 34 و ادینسون کاوانی 40 و 85 از روی نقطه پنالتی و لاستیگ 83 (گل به خودی)، گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.
کاستا به مادرید بازگشت
مهاجم چلسی به مادرید سفر کرد و تا ژانویه در این شهر خواهد ماند تا با اتلتیکو مادرید قرارداد امضا کند.
دیگو کاستا عصر سه‌شنبه به همراه خانواده‌اش به مادرید سفر کرد و دیدار اتلتیکومادرید و رم را در لیگ قهرمانان اروپا از طریق تلویزیون تماشا کرد. یکی از نزدیکان مهاجم برزیلی- اسپانیایی اعلام کرد که او تصمیم گرفته است در مادرید بماند تا ژانویه فرا برسد و با اتلتیکو قرارداد امضا کند. با این حرکت جدید، مهاجم برزیلی-اسپانیایی می‌خواهد باشگاه چلسی را تحت فشار قرار دهد تا پیشنهاد قرمز و سفیدپوشان را بپذیرد. این‌ در حالی است که کاستا هیچ علاقه‌ای ندارد دوباره به تیم لندنی بازگردد و او تنها به بازگشت به اتلتیکو فکر می‌کند. کاستا به همین خاطر پیشنهاد ۵ میلیون یورویی فنر باغچه تا نیم فصل را قبول نکرد. مهاجم برزیلی تا چند هفته‌ پیش در کشورش تمرین می‌کرد و اکنون می‌خواهد به تمرینات خود در پایتخت ‌اسپانیا ادامه‌ دهد.
آغاز فروش اینترنتی
بلیت های جام جهانی از ۲۳ مهر
بلیت فروشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ۲۳ شهریور فقط از طریق سایت فیفا آغاز خواهد شد.در حالی که تقریبا ۹ ماه تا شروع جام جهانی زمان باقی‌ مانده است، فیفا اعلام کرد که از روز ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) بلیت فروشی جام جهانی روسیه آغاز خواهد شد و علاقمندان به فوتبال می‌توانند بلیت‌های بیست و یکمین دوره جام جهانی که تابستان سال آینده برگزار خواهد شد را خریداری کنند. بلیت‌های جام جهانی بر مبنای تیم‌های شرکت‌کننده و بازی‌های شرکت کننده و همچنین ورزشگاه‌های بازی‌ها در اختیار علاقمندان به فوتبال قرار خواهد گرفت.برای بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی چهار نوع بلیت در نظر گرفته شده که ارزان‌ترین آن ۱۷ پوند و گران‌ترین آنها ۱۶۵ پوند خواهند بود.تاکنون صعود تیم‌های روسیه (میزبان)، برزیل، ایران، ژاپن، کره جنوبی، عربستان سعودی، مکزیک و بلژیک به جام جهانی قطعی شده است.
قرارداد مارسلو با رئال مادرید
 تا سال ۲۰۲۲ تمدید شد
مارسلو دو سال دیگر به مدت قرارداد خود با رئال مادرید افزود و طبق اعلام AS، تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۲ در این تیم ماندگار خواهد بود. این خبر توسط وبسایت رسمی باشگاه رئال‌مادرید هم تأیید شد. امروز پنجشنبه مدافع برزیلی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهد کرد. به این ترتیب رئال مادرید پاداش عملکرد فوق‌العاده این بازیکن را داد. این تمدید قرارداد، شامل افزایش دستمزد مارسلو نیز می‌شود. مارسلو در حال حاضر دوازدهمین فصل حضور خود در رئال‌مادرید را تجربه می‌کند و می‌تواند تا پایان مدت قرارداد، ۱۶ فصل سپری کند. او تاکنون ۴۱۴ بازی با پیراهن رئال‌مادرید انجام داده و بعد از روبرتو کارلوس که به عنوان یک بازیکن خارجی ۵۲۷ بازی انجام داده، در رده دوم قرار دارد.