kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۹۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
فرمانده سپاه شهریار خبر داد

دستگیری یکی از عناصر داعش در شهرک اندیشه شهریار


فرمانده سپاه شهرستان شهریار گفت: با هوشمندی سربازان گمنام
امام زمان(عج) یکی از عناصر شاخه اجناد الشامِ داعش که درصدد سازماندهی 300 تروریست و عملیات انتحاری در ایام محرم بود در منطقه اندیشه شهرستان شهریار دستگیر شد.
به گزارش ایلنا، سرهنگ امین یامینی در نشست‌خبری هفته دفاع‌مقدس که در مجموعه سپاه ناحیه شهریار و با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد، در تشریح جزئیات این دستگیری، عنوان کرد: فرد مذکور در مسیری که وارد ایران شده بود، شب در
دولت آباد شهرری اسکان یافته بود.
وی گفت: در ادامه با هوشمندی سربازان گمنام امام زمان(عج) با تلفن همراه ایشان ارتباط برقرار می‌شود و ماموران خدوم امنیتی و اطلاعاتی در قالب و پوشش نیروهای مرتبط با داعش، به هماهنگی قرار ملاقاتی با وی در منطقه اندیشه شهرستان شهریار مبادرت می‌ورزند.
فرمانده سپاه شهرستان شهریار عنوان کرد: سپس با اتخاذ تدابیر هوشمندانه و مقتضی، تمهیدات لازم در محل ملاقات اندیشیده و بعد از حضور، دستگیری وی عملیاتی می‌شود.
وی افزود: این عضو شاخه اجناد الشام داعش،تاکنون اعترافات قابل توجهی داشته و در صدد بوده 300 تروریست را برای انجام عملیات انتحاری در ایام سوگواری محرم سازماندهی کند.
سرهنگ یامینی در ادامه با ‌اشاره به تجهیز این داعشی به تلفن ماهواره‌ای عنوان کرد: اطلاعات بسیار مهمی از گوشی وی استخراج شده و در حال حاضر نیز سربازان گمنام اطلاعات سپاه در حال بازجویی از این عنصر تکفیری هستند.
فرمانده سپاه ناحیه شهریار گفت: دستگاه امنیتی و اطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ‌اشراف دقیقی به تحرکات این جریان‌ها و گروهک‌های تروریستی دارند و از بدو ورود به خاک ایران تمامی اقدامات و تحرکات آنها را رصد و کنترل می‌کنند و در برخی مواقع به صلاحدید دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی، عملیات دستگیری با تاخیر انجام می‌شود تا فرآیند شناساییِ سرشاخه‌ها و مرتبطین با این افراد و گروه‌ها
 تکمیل شود.