kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
بخشی از ورزشگاه آزادی مسقف می‌شود

داورزنی: معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می‌مانم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش می‌گوید قصد دارد به فعالیتش در این سمت ادامه دهد.



محمدرضا داورزنی در حاشیه نشست عالی فعالیت‌های المپیاد ورزش درون مدرسه‌ای و در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت ورزش پرداخت. داورزنی در ابتدای صحبت‌های خود درخصوص آخرین وضعیت فدراسیون هندبال گفت: هر چند که رحیمی درخواست کناره‌گیری از فدراسیون هندبال را داشته است و چندین بار این مسئله را تاکید کرده است ، اما جامعه هندبال اصرار به ماندن وی در این سمت دارد، ما نیز سعی کرده‌ایم آقای رحیمی را متقاعد کنیم و رضایت وی را جلب کنیم تا در فدراسیون هندبال باقی بماند و کارش را ادامه‌ دهد تا به انتظاراتی که از هندبال در جاکارتای اندونزی داریم جامه عمل بپوشاند. قرار است طی صحبتی که وی با آقای سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان خواهد داشت به جمع‌بندی نهایی برسیم و تصمیم گیری نهایی را اتخاذ شود تا فضای هندبال بیش از این متشنج نشود. به‌ هر حال در هندبال ماندنی است و ما دوست داریم با کمک جامعه هندبال، این فدراسیون به ثبات خود
برسد.
داورزنی در پاسخ به این سؤال که آیا در وزارت ورزش و جوانان به عنوان معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی این وزارتخانه حضور خواهید داشت یا به عنوان کاندیدای انتخابات فدراسیون والیبال شرکت خواهید کرد؟ گفت: فعلا قصد دارم در معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان حضور داشته باشم.
وی درخصوص اساسنامه جدید و در پاسخ به این سؤال که آیا در اساسنامه جدید برکناری یا استعفا و یا همچنین اتمام دوره مدیریت فدراسیون برای اینکه سرپرست گذاشته شود، دیده شود یا خیر؟ اظهار کرد: این مسئله از اختیارات وزیر ورزش و جوانان است که طبق اساسنامه عمل کند که فردی را بعد از اتمام دوران مدیریتش برکنار کند و به جای آن سرپرست انتخاب کند و یا اینکه تا زمان برگزاری انتخابات به عنوان رئیس فدراسیون باقی بماند. همان طور که درخصوص بوکس این مسئله را اجرا کرد.
معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین درباره پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه قرار است برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، بخشی از ورزشگاه آزادی مسقف شود و این بحثی است که شهردار تهران عنوان کرده است ، نظر شما چیست، اظهار کرد: این تعاملاتی است که بین نجفی شهردار تهران و سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان صورت گرفته است که یک بخش از ورزشگاه آزادی مسقف شود. همچنین قرار بر این است که یک پروژه‌ 40 هزار نفری برای بانوان در استادیوم آزادی که از سال‌های قبل قول آن داده شده است عملیاتی شود.