kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۸۴۱
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس‌بنیاد شهید

دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد افتتاح شد



دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و
 127 میلیون تومان در متراژ 6 هزار و 852 مترمربع، با حضور نماینده
 ولی فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیدی روز سه شنبه در مراسم آغاز بهره‌برداری از دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد رشد علمی کشور را مدیون ظهور انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز شاهدیم که جوانان این مرز و بوم در پرتو انقلاب اسلامی رشد علمی کشور را رقم زده و دشمنان نیز با مشاهده این پیشرفت خیر‌کننده در بخش‌های مختلف نگران و سردرگم شده‌اند.
شهیدی گفت: امروز همه باید با اطاعت از ولی فقیه کشوری را که با خون 230 هزار شهید به دست ما رسیده حفظ کنند و این وظیفه برای جوانان دانشجو سنگین‌تر از دیگران است.
وی گفت: اساتید دانشگاه‌ها باید رسالت سنگین خود در تربیت انسان‌های شایسته را درک کرده و کشور را به نسل آینده تحویل دهند.
شهیدی با بیان اینکه دانشجویان باید بدون توجه به مدرک گرایی فقط به کسب علم فکر کنند افزود: هر چقدر علم و دانش در کشور رشد کند به هدف آفرینش یعنی کمال نزدیک‌تر شده‌ایم.
کامیار ثقفی رئیس‌دانشگاه شاهد نیز در ابتدای این مراسم با بیان اینکه فاز اول دانشکده پزشکی با تلاش مسئولان دانشگاه و حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران آماده شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد افزود: ساختمان‌های این دانشکده در فازهای بعدی در سال جاری و سال‌های آینده تکمیل و آماده می‌شود.
گفتنی است دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 127 میلیون تومان در متراژ 6 هزار و 852 مترمربع شامل 3 هزار و 850 مترمربع مفید و 3 هزار مترمربع فضای مشاع و عمومی ساخته شده است.