kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۸۳۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

آغاز تور ایران‌هراسی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از آرژانتین

نخست‌وزیر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی که جنایت و توحش را به غایت رسانده، مدعی شد که ایران منبع تروریسم در جهان است!


رژیم صهیونیستی یکی از سردمداران تروریسم در جهان به حساب می‌آید. این رژیم جعلی سال‌هاست که مانند خوره به جان فلسطین افتاده و در پی غصب تمامیت ارضی سرزمین زیتون است. رژیم سفاک صهیونیستی جنایات و ددمنشی‌ها را به غایت رسانده تا جایی که پس از بمباران دیوانه‌وار و پی در پی غزه در جنگ 51 روزه به رژیم کودک‌کش معروف شد. علاوه بر این، رؤسای اسرائیل در حمایت از تروریسم چنان مصمم هستند که نتانیاهو شخصا از مجروحان گروه تروریستی تکفیری داعش در بیمارستان‌های اسرائیل عیادت کرد! با این حال، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در تور آمریکای لاتین به سر می‌برد در بوینس آیرس مدعی شد، علیرغم تغییراتی که در جهان از زمان حمله به مرکز یهودیان در دهه 1990(موسوم به آمیا) رخ داده ایران همچنان به عنوان منبع تروریسم در جهان باقی مانده است!
به گزارش فارس به نقل از جروزالم پست، وی گفت: باید با تروریسم جنگید، ایران که مسئول 2 حمله به مرکز یهودیان در بوینس آیرس در سال 1992 است، همچنان منشأ تروریسم در جهان است.
نتانیاهو که در محل بنای یادبود همین مرکز سخنرانی می‌کرد از طرح مائریتسیو ماکری رئیس‌جمهور آرژانتین برای آغاز مجدد تحقیقات درباره دخالت ایران در حمله به مرکز یهودیان آرژانتین تمجید کرد. وی گفت: اسرائیل مصمم است تا با تروریسم ایران بجنگند و مصمم است تا از استقرار ایران در مرزهای خود جلوگیری کند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حتی به یاوه‌گویی‌های پیشین خود نیز بسنده نکرد و در ادعایی مضحک مدعی شد: تروریسم ایران حتی وحشی‌تر از خشونت‌های قرون وسطی است!
ایران بارها هرگونه مداخله در انفجار آمیا را رد کرده است و چندی پیش با دولت سابق آرژانتین درباره تشکیل یک کمیسیون ویژه برای بررسی این موضوع توافق کرده بود. کمیسیونی که رئیس‌جمهور فعلی آرژانتین آن را لغو کرد! این توافق دو جانبه میان ایران و آرژانتین، موجب خشم مقامات رژیم صهیونیستی شده بود. برای مثال، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، در این خصوص نوشت: اسرائیل، از توافقی که  بین آرژانتین و ایران برای انجام تحقیقات دو جانبه در خصوص حادثه «بمب‌گذاری یک مرکز یهودیان در بوینس‌آیرس» صورت گرفت، خشمگین است.
شایان ذکر است که سفر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آرژانتین خشم مردم آرژانتین را برانگیخته است. معترضان به این سفر پوسترهایی از وی را در شمایل «هیتلر» روی دیوارهای پایتخت این کشور نصب کرده‌اند. روی این پوستر که نتانیاهو را با لباس نازی‌ها و شمایل دیکتاتور آلمانی نشان می‌دهد، نوشته شده است: «صهیونیست‌ها از فلسطین بیرون بروید. نتانیاهو برو گمشو.»
لیبرمن خطاب به سوری‌ها: ما را
محک نزنید!
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، پیام تهدیدی به دولت سوریه فرستاده و در این پیام نسبت به تهدیدات اخیر دولت سوریه علیه رژیم صهیونیستی هشدار داد. این مواضع لیبرمن به دنبال تهدیدات فیصل مقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه علیه رژیم صهیونیستی در راستای تجاوزات جنگنده‌های این رژیم علیه شهر «مصیاف» در حومه حماه در سوریه مطرح شد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مراسم بزرگداشت سربازان بادیه‌نشین ارتش اسرائیل، گفت: به همسایگان شمالی‌مان پیشنهاد می‌کنم که به دنبال محک زدن ما نباشند و ما را تهدید نکنند، زیرا که ما با هر تهدیدی با جدیت برخورد می‌کنیم.
مقداد پیشتر پس از حمله اخیر اسرائیل به مصیاف نسبت به تکرار تجاوزات اسرائیل علیه اراضی سوریه هشدار داد و تهدید کرد که این اقدام اسرائیل برایش سنگین تمام خواهد شد. وی در ادامه گفت: هرگز اسرائیل نمی‌تواند در این شرایط توجه‌مان را از دیرالزور دور سازد.
حمله اسرائیل به ایران نمی‌تواند مانند حمله ایران به اسرائیل ویرانگر باشد
به گزارش فارس، نفتالی بنت وزیر آموزش رژیم صهیونیستی طی سخنرانی در کنفرانس امنیتی هرتزیلیا گفت: حمله (اسرائیل) به ایران نمی‌تواند این کشور را به اندازه حمله ایران به اسرائیل، تخریب کند.
به نوشته وبگاه روزنامه جروزالم پست، وی همچنین ضمن انتقاد مجدد از عقب‌نشینی اسرائیل از نوار غزه و کنترل حماس بر این منطقه، تاکید کرد با تکرار این سناریو برای جنوب لبنان، اسرائیل به حزب‌الله اجازه داد خود را در آن مناطق تثبیت و تقویت کند.