kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۸۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه خبر داد

عرضه مشروبات الکلی با برند شرکت معروف تولید نوشابه در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از شناسایی اعضای باندی خبر داد که به عرضه مشروبات الکلی با برند یک شرکت معروف تولید نوشابه اقدام می‌کردند.


به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین صادقی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اخیرا باندی در کرمانشاه شناسایی شده است که اعضای آن با استفاده از لیبل‌های شناخته شده مشروبات الکلی و دستگاه پلمب با مایعات دست ساز، اقدام به پر کردن بطری‌هایی با عنوان مشروب و توزیع آن می‌نمودند که در حال حاضر آنالیز ترکیبات مایع برای بررسی کارشناسی در دست اقدام است. وی افزود: علاوه بر این، گروه دیگری نیز که از برند یکی از شرکت‌های معروف تولید نوشابه برای عرضه مشروبات الکلی سوء استفاده می‌کردند شناسایی شد. وی از شناسایی و دستگیری ماموری قلابی در کرمانشاه خبر داد که با غصب عنوان مامور، در پارک غربی و پارک کوهستان از جوانان باج خواهی می‌کرد. صادقی در ادامه از افرادی که در این خصوص شکایتی دارند و یا با این شگرد، بزه دیده واقع شده اند، خواست برای طرح شکایت و شناسایی متهم به شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مراجعه کنند.
وی در ادامه به موضوع پرونده کلاهبرداری میلیاردی موسوم به گلیم و گبه کرمانشاهان‌اشاره کرد و عنوان داشت: امیدواریم بزودی مقدمات محاکمه متهم این پرونده در دادگاه فراهم شود و علنی و یا غیرعلنی بودن دادگاه به تشخیص دادگاه خواهد بود.
مدعی العموم کرمانشاه از تشکیل پرونده‌های دیگری با موضوع مشابه اما در قواره کوچک‌تر از حیث تعداد مالباختگان و دامنه اقدامات مجرمانه خبر داد و گفت: از جمله این پرونده‌ها مربوط به شخصی است که با وعده پرداخت سودهای غیر متعارف مبادرت به جذب دویست میلیارد ریال از مردم نموده که در حاضر در بازداشت به سر می‌برد.