kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

قاتل مامور نیروی انتظامی استان گلستان به زودی قصاص می‌شود

رئیس‌کل دادگستری استان گلستان گفت: با استیذان و اجازه اجرای حکم قصاص از سوی رئیس‌قوه قضاییه، قاتل مامور نیروی انتظامی استان گلستان به زودی قصاص می‌شود.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی هاشمیان اظهار داشت: حکم قصاص این فرد که مهر پارسال مامور نیروی انتظامی استان گلستان را به شهادت رساند، پیش از این در دیوان عالی کشور تائید شده بود.
رئیس‌کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: این فرد به اتهام، زورگیری، تیراندازی با اسلحه و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم، از سوی ماموران نیروی انتظامی تحت تعقیب بود که در این تعقیب و‌گریز متهم 5 مامور نیروی انتظامی را زخمی کرد که یکی از آن ماموران به نام گروهبان یکم حسین دیلم کتولی بر اثر شدت جراحات وارده، به شهادت رسید.
وی افزود: قاتل و دیگر متهم که تحت تعقیب بودند همان روز دستگیر و پرونده آنان برای رسیدگی به شعبه بازپرسی دادسرای آق‌قلا فرستاده شد.
هاشمیان ادامه داد: پرونده قاتل پس از صدور قرار مجرومیت و کیفرخواست، برای رسیدگی به شعبه یک کیفری یک استان فرستاده شد که در این شعبه، متهم به قصاص نفس محکوم و پرونده برای تائید حکم قصاص به دیوان عالی کشور ارسال شد.
رئیس‌کل دادگستری استان گلستان افزود: با تایید حکم قصاص در دیوان عالی کشور و استیذان (اجازه اجرای حکم قصاص) از سوی رئیس‌قوه قضاییه، این حکم به زودی اجرا می‌شود.