kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۷۷۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
فرمانده سپاه ناحیه نمین:

سپاه ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی نمین واگذار کرد

فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط سپاه بسیج سازندگی سپاه ناحیه نمین به واحدهای تولیدی این شهرستان اعطا شد.


سرهنگ حسین ایرانی در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان نمین اظهار داشت: با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به مناطق محروم شهرستان نمین و حمایت از واحدهای تولیدی منطقه و کمک به بخش اقتصادی آن 18 میلیارد ریال تسهیلات  اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه این شهر به 90 واحد تولیدی شهرستان ارائه شده که خوشبختانه این موضوع توانسته مشکل بیکاری را در حد قابل توجهی در این شهرستان برطرف کند.
فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: با پرداخت این تسهیلات برای 400 نفر به طور مستقیم و 700 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده و از این تسهیلات برای اجرای طرح‌هایی همچون پرورش دام سبک و سنگین، پرورش غاز، پرورش مرغ خانگی، صنایع تبدیلی، صنایع دستی،  شیلات و گیاهان دارویی استفاده شده است که از جمله طرح‌های مهم اقتصاد مقاومتی هستند.
ایرانی بیان کرد: شهرستان نمین به عنوان یکی از قطب‌های اصلی پرورش گیاهان دارویی است که 14 مزرعه به طور شبانه‌روزی مشغول فعالیت در این حوزه هستند که تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم با حمایت از این مزارع از ظرفیت بالقوه این شهرستان برای رشد و آبادانی مناطق کم‌درآمد استفاده کنیم.
وی آمادگی خود را در ارتباط با آموزش، جذب و ارائه کمک‌های مادی و معنوی به کارآفرینانی که با هدف کمک به توسعه این شهرستان گام برداشته‌اند اعلام کرد.