kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۳۷۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱

26 روستای تنگستان بوشهر گازرسانی شد

طرح گازرسانی به 26 روستای شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید.


 مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در این آئین گفت: عملیات گازرسانی به 26 روستای شهرستان تنگستان با 196میلیارد و 180میلیون ریال اعتبار انجام شد.
غلامعباس حسینی افزود: برای گازرسانی به روستاهای یاد شده 187کیلومتر شبکه گازرسانی و 2 دستگاه ایستگاه تقلیل فشار نصب شده است.
وی یادآور شد: هم‌اکنون پوشش گازرسانی روستاها در استان بوشهر 90 درصد و در شهرها به 98 درصد رسیده است.
حسینی افزود: همچنین در هفته دولت امسال نیز با 740میلیارد ریال اعتبار 70 پروژه گازرسانی در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
همچنین در آئینی با حضور وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی مدرسه 12 کلاسه تنگستان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در این آئین گفت: این مدرسه 12 کلاسه در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و یک هزار و 800 مترمربع زیربنا در تنگستان بوشهر احداث شده است.
احمد مرادی تصریح کرد: برای احداث و تجهیز این مدرسه 12 کلاسه 35میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: همچنین در هفته دولت امسال عملیات اجرایی 150کلاس درس در قالب 23پروژه با 31هزار مترمربع زیربنا و530میلیارد ریال اعتبار در استان بوشهر آغاز شد.
وی افزود: افزون براین 71 کلاس درس در قالب 14 پروژه و 13/5میلیارد تومان اعتبار نیز در استان افتتاح شده است.
همچنین چهار پروژه تاسیسات بندری بوشهر با بیش از 228 میلیارد ریال اعتبار روز پنجشنبه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حاشیه این آئین در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: با افتتاح اسکله‌‌های بهسازی شده بندر بوشهر اسکله شمار یک بندر بوشهر پس از تعمیر و بهسازی با سرمایه‌گذاری 71 میلیارد ریال وارد چرخه فعالیت بندری شد.
محمد مهدی بنچاری افزود: به منظور تسهیل حمل‌و نقل دریایی و افزایش ایمنی دریانوردی اسکله شماره 7 بندر بوشهر نیز با 75 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی همچنین از افتتاح ناجی 20 بندر دیلم خبرداد و گفت: ناجی 20 به طول 19/6 متر در راستای مرکز جست‌وجو و نجات دریایی در بندر دیلم با اعتبار 140میلیارد ریال به آب انداخته شد.