kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۶۶۱
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* یک سایت اسرائیلی فردی که به جرم جاسوسی برای خود اسرائیل بازداشت شده را نویسنده کیهان معرفی کرده در حالی که مدیر مسئول کیهان با استناد به مقاله ۱۵ سال قبل خود در کیهان نشان داده که با او درگیر بوده است. ولی سؤال بنده این است که چرا این سایت اسرائیلی به ده‌ها نویسنده و خبرنگار رسمی روزنامه‌های اصلاح‌طلب که به آمریکا و اروپا و اسرائیل پناهنده شده و هم اکنون در خدمت رسانه‌های دشمن قرار دارند ‌اشاره‌ای نمی‌کند! با توجه به اینکه این افراد هنوز هم مورد حمایت اصلاح‌طلبان هستند.
ناصرزاده
* شهید رجایی چون مردم را محرم واقعی می‌دانست کابینه خود را کابینه 36 میلیونی معرفی کرد ولی امروز دولتمردان درحالی که عبارت «مردم» از زبانشان نمی‌افتد همه چیز را از مردم پنهان می‌کنند.
عباسی
* آقای ظریف وزیر خارجه کشور اگر بخواهد خودش را از زیر بار فشار زیاده‌خواهی آمریکای‌هایی نجات بدهد باید شجاعت آن را داشته باشد که در مقابل آمریکایی‌ها بایستد والا قدم به قدم باید عقب‌نشینی کند. اگر این آقایان دیروز مقاومت می‌کردند آمریکایی‌ها غلط می‌کردند که امروز بازدید از مراکز نظامی کشور را طلب کنند.
علیمردانی
* آمریکا وقتی مادر تحریم‌ها را علیه ایران تصویب کرد مسئولان همه یک صدا آن را محکوم و این اقدام را نقض برجام اعلام کردند ولی با گذشت زمان معلوم شد که در واکنش هیچ کاری نکرده و همه چیز ماست‌مالی شده است.
3104---0912
* در دولت آقای روحانی این همه به آمریکا باج دادند تا خودشان متوجه بشوند نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد! درحالی که منتقدین برجام از روز اول مطمئن بودند و تذکر می‌دادند که شیطان بزرگ قابل اعتماد نیست ولی متهم به بیسوادی و... می‌شدند.
سوری از تهران
* دبه درآوردن سریالی آمریکا در برجام بدفرجام به دولت و دولتمردان ما سرایت کرده است. حالا آنها هم می‌گویند پول نداریم! چرا در زمان انتخابات این حرف‌ها را نمی‌زدند؟
7977---0912
* از اول هم معتقد بودم با وجود این دولت تصویب مشروط برجام هم فایده‌ای ندارد. البته رئیس مجلس و رئیس دولت با هم کار خودشان را پیش بردند و شد آنچه که نباید می‌شد. امروز هم می‌گویم برجام باید متوقف شود والا چه‌بسا برجام 2 به کشور تحمیل شود.
3104---0912
* سخنگوی دولت اعلام کرده دولت امسال 40 هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد. چرا حقوق‌های چند ده میلیون تومانی برخی مدیران را کم نمی‌کنند تا مشکل کسری بودجه دولت تا حد ممکن کم شود؟
3393---0913
* آقای رئیس‌جمهور ادعا می‌کند دولت فراجناحی  تشکیل داده درحالی که اکثریت کابینه از انحصارطلبان مدعی اصلاح‌طلبی هستند!
8003---0917
* مسلمانان و شیعیان کشورهای نیجریه و جمهوری آذربایجان مظلوم واقع شده‌اند و دیپلماسی دولت ایران در دفاع از مظلومیت مسلمانان تحت ستم در این کشورها ضعیف می‌باشد و این جای تأسف دارد.
5162---0939
* بدون گسترش و ترویج اشتغال و ازدواج که مهم‌ترین معروف هستند چگونه می‌توان از منکر جلوگیری کرد؟ متأسفانه در این دولت با همه‌چیز به صورت صوری و شعاری برخورد می‌شود.
1154---0937
* آمریکا در ایران توطئه براندازی را به گونه‌ای طراحی کرده که فقیر و سرمایه‌دار با هر سلیقه سیاسی از اصلاح‌طلب گرفته تا اصولگرا و غیره ناراحت و ناراضی باشند. دلسوزان نظام باید نسبت به توطئه‌های پیچیده دشمنان حساس باشند.
0210---0915
* ما مردم مرزنشین و محروم سرپل ذهاب در غرب کشور سه سال است کارت مرزنشینی برای دریافت سود تعاونی و کالا گرفته‌ایم ولی تاکنون یک ریال سود به ما پرداخت نکرده‌اند. امیدواریم دولت مانند وعده‌های انتخاباتی ایام انتخابات ریاست جمهوری ما را سر کار نگذاشته باشد.
2753---0918
* با توجه به اتمام قرارداد بیمه تکمیلی جانبازان بین بنیاد و بیمه ایران در تاریخ 96/6/1 چرا اقدامی برای تمدید قرارداد و اطلاع‌رسانی صورت نمی‌گیرد؟!
3155---0921
* هشت ماه است که نماد بانک پاسارگاد در بورس به دلیل عدم شفاف‌سازی و دلایل مخفی دیگر بسته است و مسئولان این بانک هیچ پاسخی به سهامداران که تمامی سرمایه آنها بلوکه شده و زیان دیده‌اند نمی‌دهند. چرا؟!
9980---0913
* راه‌اندازی 150 مرکز اورژانس در کشور برای شهرهای دارای جمعیت بالای 50 هزار خانوار کار پسندیده‌ای است اما نباید شهرهایی که کمتر از این جمعیت دارند در مضیقه قرار بگیرند، تمهیداتی برای آنها نیز در نظر گرفته شود.
6263---0938
* بازنشسته تأمین اجتماعی هستم. برای عمل جراحی همسرم مستأصل و مجبور شدم 5 میلیون پول نزول بگیرم! سال قبل نیز وام 10 میلیونی گرفتم و حالا به هر دری که می‌زنم با بی‌حرمتی مسئولان مواجه می‌شوم؟ چرا؟
3912---0917
* تابلوی راهنمایی «فردوسی، کریمخان-امام خمینی، 15 خرداد» نصب شده در خیابان فردوسی روبروی بانک مسکن از ارتفاع مناسب برخوردار نیست و حادثه‌ساز شده است. از مسئولان امر درخواست رسیدگی داریم.
اقتداری
* داروخانه‌های شهرستان سرپل ذهاب به دلیل عدم نظارت و کنترل، داروها را به قیمت گران عرضه می‌کنند. اعتراض و شکایت ما در این شهر دورافتاده به جایی نمی‌رسد. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان در مرکز برسانید.
2753---0918
* خبرهایی می‌رسد که دولت به جای افزایش بودجه برای اشتغالزایی در سطح کشور بودجه خاص سفرهای ماموریتی داخلی و خارجی مسئولان و مدیران را افزایش داده است. اگر این‌گونه باشد باید به حال این دولت وکسانی که به امیدی به آن رای دادند تاسف خورد.
3754 ---- 0919
* آقای زنگنه قول داد نمایندگانی که پس از پایان 4 سال موفق به کسب رای مجدد نشوند نگرانی نداشته باشند همه آنها را در وزارت نفت به‌کار می‌گیریم و با این اقدام مدبرانه مشکل بیکاری در کشور الحمدلله حل شد!!!
0249 ---- 0912
* یک بخش از قبض آب مصرفی مشترکین به مقدار آب مصرفی و بهای آن مرتبط است اما مبالغ دیگری هم محاسبه شده است که در هر دوره به تعداد آنها افزوده می‌شود اما دریغ از اطلاع‌رسانی به مشترکین درخصوص چرایی و نحوه محاسبه این مبالغ!
4716 ---- 021
 * حمل‌ونقل زباله‌های خیابان شریعتی محدوده پل رومی هر شب ساعت 12 شب به بعد با سروصدای زیاد و اذیت همسایگان انجام می‌گیرد. از مسئولان شهرداری منطقه درخواست رفع این مشکل هر روزه را داریم امیدواریم رسیدگی شود و پشت گوش نیندازند.
0220 ---- 0935