kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۰۲۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴

پسرتان را گول می‌زنند یا خود شما را آقای وکیل؟!(خبر ویژه)

یک نماینده عضو فراکسیون امید که جزء هیئت رئیسه مجلس هم هست، می‌گوید خبر نداشته که پسرش مدیرعامل یک شرکت شده است. وکیلی می‌گوید پسرش را گول زده‌اند.


مهدی وکیلی فرزند محمدعلی وکیلی نماینده اصلاح‌طلب مجلس به‌عنوان مدیرعامل شرکت صنعتی کاوشگران آتیه صبا (وابسته به سازمان بازنشستگی کشوری و وزارت تعاون) منصوب شد؛ وی متولد١٣٧٠ است.
محمدعلی وکیلی در توجیه ماجرا به روزنامه شرق گفت؛اگر این‌ها را از آقای آذروش (مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا) بپرسید بهتر است. پسرم یک سال و نیم است که در آن شرکت کارمند است. به شهادت شخص آقای آذروش حضور ایشان در این شرکت قبل از انتخابات بوده و این شرکت هم صرفاً یک شرکت کاغذی است که کار مطالعاتی می‌کند. ریالی هم بودجه ندارد. این سه نفر مسئولی داشتند. مسئولش رفته جای دیگری و چون پسرم آنجا مدرک تحصیلی‌اش بالاتر بوده، ایشان را سرپرست کردند.
وی می‌افزاید: این شرکت کاغذی است و من 15 روز است که مطلع شده‌ام  و به محض اطلاع به ایشان {پسرم} گفتم استعفا بدهد. آن موقع آقای آذروش با خواهش و تمنا نزد من آمد که تا فرد جدیدی برای این مسئولیت نیافته‌ایم، ایشان را آنجا بگذارم.
وی می‌افزاید: شرکتی وجود ندارد که مدیرعاملی داشته باشد. البته در همین سطح من مخالف بودم و اطلاعی نداشتم. این بچه‌ها جایی رفته‌اند برای کار، کاش این امکان فراهم شود که همه جوانان سر کار بروند و در سطح کارمندی جزء {مانند پسرم} مشغول شوند اما تأکید من این است که جذب و حکم ایشان مرتبط با من نبوده است.
وکیلی در ادامه به رفتار ‌اشتباه دیگر فرزندش ‌اشاره می‌کند و می‌پذیرد که دیگر فرزندش هم وارد منصبی شده است که وی اطلاع نداشته است؛شنیده‌ام یک پسر دیگرم عضو غیرموظف دوده صنعت است. تازه این را فهمیدم و کلی دعوایش کردم. اینکه شما از کجا این شرکت را گیر آورده‌اید و کی شما را گول زده؟ البته او عضو غیرموظف است و این یعنی کارش جدی نبوده و درآمدی هم ندارد.
سؤال مهم از این نماینده و نظایر او این است که؛ اگر شماها از وضعیت فرزندان خود اطلاعی ندارید- چندان که ادعا می‌کنید - چگونه و با چه بینشی و درایتی می‌خواهید بر قراردادهای بزرگ نفتی و اقتصادی و اجرای برنامه‌های دولت نظارت کنید؟