kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۲۰۲۳
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳
دوربرگردان اصلاح‌طلبان با هدف انتخابات 1400

حجاریان: چه کسی می‌گوید نباید روحانی را نقد کرد؟

تئوریسین جریان اصلاحات گفت: نقد کردن چه اشکالی دارد؟ چه کسی می‌گوید طرفداران روحانی نمی‌توانند او و دولتش را نقد کنند؟ خود روحانی می‌گوید من را نقد کنید.



سعید حجاریان در ارتباط با حاشیه‌های مربوط به تشکیل کابینه دوازدهم اظهار کرد: این حاشیه‌ها، رای نیاوردن بی‌ طرف و رای آوردن جهرمی با آن همه مخالف نشان می‌دهد که در کشور ما مشکلات جدی وجود دارد و مردم هم نسبت به مشکلات خیلی حساس هستند.
 وی گفت: خیلی حیف شد که شخصی مثل بی‌ طرف نتوانست  از مجلس برای تصدی مسئولیت وزارت نیرو رای کافی به دست آورد.
حجاریان در گفت‌وگو با ایسنا،  با اشاره به نقش جریان اصلاحات در رای‌آوری دولت دوازدهم تصریح کرد: نقد کردن چه اشکالی دارد؟ چرا عده‌ای می‌گویند طرفداران دولت نمی‌توانند روحانی و دولتش را نقد کنند؟ خود آقای روحانی تاکید دارد که او را باید نقد کرد.
اظهارات حجاریان درباره مجلس و دولت روحانی در حالی است که تا چندی پیش اصلاح‌طلبان مدعی بودند دولت و مجلس دست‌پخت آنهاست و سرمست از ادعای پیروزی، رجزخوانی می‌کردند! برخی تحلیلگران معتقدند اصلاح‌طلبان به شکلی هدفمند در حال جدا کردن حساب خود از دولت بوده و سعی دارند با متفاوت نشان دادن خود، هزینه ناکارآمدی‌های دولت را از خود دور کرده و انتخابات ریاست جمهوری 1400 را دنبال کنند.