kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۱۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱

رئیس‌مجلس سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه را به سید حسن نصرالله تبریک گفت

رئیس‌مجلس شورای اسلامی، در پیامی به سید حسن نصرالله سالروز پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه را تبریک گفت.



به گزارش فارس، در این پیام آمده است: با کمال خرسندی، مایلم فرا رسیدن سالروز حماسه بزرگ پیروزی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در نبرد افتخارآمیز33 روزه (موسوم به حرب تموز)  بر رژیم‌اشغالگر صهیونیستی را به جنابعالی و جوانان متدین، غیور و سلحشور مقاومت اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت گویم.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با گذشت سال‌ها از این پیروزی غرورآفرین و آشکار شدن ابعاد نظامی ـ اطلاعاتی این نبرد تاریخی و سترگ، استراتژیست‌های نظامی، ملت‌های آزاده و به‌ویژه امت اسلامی با غرور و افتخار بر اهمیت راهبردی این حماسه جاودانی می‌نگرند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی‌تردید، امدادهای غیبی، راهبری اندیشمندانه جنابعالی و ایثارِ دلاوران سلحشور مقاومت اسلامی لبنان، این حماسه بی‌بدیل را در سطرسطر تاریخ معاصر مقاومت اسلامی با افتخار رقم زده است و علاوه بر آنکه عزت و سربلندی برای کشور لبنان به ارمغان آورده، فصل نوینی بر تاریخ مبارزات ملت‌های مسلمان علیه ‌اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها گشوده است.
لاریجانی خاطرنشان کرد: فرصت را مغتنم شمرده؛ از خداوند منان برای شهدای مقاومت علو درجات، برای جنابعالی سلامت و سعادت و برای زنان و مردان عرصه مقاومت توفیق روزافزون و برای مردم مقاوم لبنان غرور و سربلندی مسئلت دارم.