kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۱۲۰۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* ای سردار سلیمانی عزیز که نامت خواب را از چشم آمریکای جهانخوار و اذنابش ربوده، پیام عزتمندانه و اقتدارآفرین تو، مرهمی بود بر زخم‌دل‌هایی که بر مرثیه حماسی و شکوهمند شهید حججی همچنان می‌سوزد. به امید روزی که انتقام از داعش‌آفرین یعنی آمریکای جهانخوار و ددمنش صورت گیرد تا دیگر مزدورانش مثل آل‌سقوط و آل خبیثه در یمن، سوریه، عراق، افغانستان، لبنان و ... اجازه جنایت نیابند.
نیک‌طبع
* وقتی در کاباره‌های انگلیس یا فرانسه انفجاری رخ می‌دهد و عده‌ای کشته می‌شوند بلافاصله پیام تسلیت ازسوی رئیس دولت صادر می‌شود. اما در افغانستان فاجعه نسل‌کشی صورت می‌گیرد و در سوریه سر از تن مدافع حرم شهید حججی جدا می‌شود ولی دریغ از یک پیام که مبادا دل طراحان «مادر مذاکرات» آزرده شود!!
دولابی
* جوانان جان‌برکفی چون شهید حججی در 8 سال دفاع مقدس و در فتنه منطقه جانفشانی کردند که این آسایش و امنیت در کشور فراهم شد. آیا سلفی حقارت نمایندگان با پشتیبانان قاتلان شهید حججی در جهت تضعیف جبهه مقاومت نبود؟
3767---0919
* چه در زمان 8 سال دفاع مقدس و چه در حال حاضر که منطقه درگیر آتش فتنه است این شهدا بودند که با ایثار و ازخودگذشتگی الگوی حفاظت عاشقانه از وطن بوده‌اند. وای به آن افرادی که زیر سایه این ایثار علیه آرمان‌های آن شهدا توطئه می‌کنند.
2914 ---- 0912
* نمایندگانی که مسبب سلفی حقارت‌ و تحقیر ملت ایران شدند بدانند جوان برومندی مثل شهید حججی است که در آن سوی مرزها از کشورمان پاسداری می‌کند و حماسه عاشورا را زنده نگه داشته است. اوست که در یاد مردم زنده و جاودان خواهد ماند نه نماینده‌ای که صدای حقارت و ضعف او سوژه رسانه‌های دنیا شده است.
9873----021
* نمایندگان کنگره و سنای آمریکا به دنبال حذف صادرات بزرگ‌ترین پتروشیمی کشورمان هستند نمایندگان مجلس ما هم به دنبال سلفی گرفتن با نماینده اتحادیه اروپا هستند! همچنان به شمار تحریم‌های ظالمانه کشورمان اضافه می‌شود چون واکنش منفعلانه و حقارت‌آمیز نسبت به غرب چنین اقداماتی را تشویق می‌کند.
2811----021
* خوب است مسئولان رسانه ملی تمام پیام‌های صوتی و تصویری شهید عزیز حججی را جمع‌آوری کرده و تحت نظر کارشناسان مجرب و دلسوز در برنامه‌های مختلف مورد استفاده قرار دهند.
طباطبائی قمی
* کابینه دولت همان تاییدیه مدعیان اصلاحات است و این جنجال رسانه‌ای فقط یک بازی سیاسی و رفتار فریبکارانه است.
یک شهروند تهرانی
* خانم مولاوردی چه دستاوردی طی 4 سال در معاونت ریاست جمهوری داشته‌اند که مجددا سمت مهم دیگری در کابینه دولت گرفته‌اند؟!
3949---0912و8003---0917
* به نظرم حضور آن دو فوتبالیست در مسابقه با یک تیم رژیم صهیونیستی و اظهار حمایت برخی دیگر از آن دو نتیجه حرام‌خوری‌های نجومی در تشکیلات ورزشی است. این حاصل حرام‌خواری است که اجازه جسارت به مدافعان حرم را به خود می‌دهند. در حالی که اگر نبودند مدافعان حرم امروز همه چیزشان بر باد رفته بود، البته اگر غیرت ماندن در ایرانی که از آن دم می‌زنند داشتند.
قدمی- قم
* آن فوتبالیست کم‌اطلاعی که می‌گوید سیاست را وارد ورزش نکنید گویا فراموش کرده فقط به خاطر گلی که به آمریکا زد از خدمت سربازی معاف شد و اگر از سربازی معاف نمی‌شد در بیداری که هیچ حتی خواب رفتن به آلمان را هم نمی‌دید! می‌گوید عراق و سوریه به ما چه! این دیگر از بی‌بصیرتی گذشته بلکه نشانه نابینایی است و الا ربط آن را در حمله تروریستی به تهران می‌دید!
عسگری
* آقای رئیس‌جمهور پاسخ بدهند گناه ما قشر محروم جامعه چه بود که بعد از 7 سال ثبت‌نام و سپرده‌گذاری با متوقف ساختن پروژه مسکن مهر هنوز بلاتکلیف و سرگردان باشیم.
9033---0939
* اگر دولت در پرداخت معوقه چندین ساله کارمندان و وام ازدواج جوانان کشور با کمبود بودجه مواجه است پس هزینه میلیاردی برای دعوت از میهمانان خارجی برای مراسم دو ساعته تحلیف آقای رئیس‌جمهوری چیست؟
2581---0910
* پزشک طرحی در ایلام بودم که دستمزد 6 ماهه اول 95 را نگرفته‌ام. از مسئولان امر درخواست می‌کنم که مشکلات یاد شده را حل نمایند. دانشگاه پزشکی ایلام 6 ماهه دوم سال 95 را پرداخت کرده‌اند.
4067---0911
* ضمن تشکر از اجرای بیمه سلامت، انتظار می‌رود مسئولان دولتی برای کاهش قیمت داروهای حیاتی تدبیری نمایند که فشار مضاعفی برای گرفتاران به بیماری‌های خاص به وجود آورده است.
4959---0912
* سه سال قبل دولت طرح ساماندهی افراد یارانه‌بگیر را انجام داد و از هر خانواده هم سه هزار تومان گرفت. پس چرا به حذف یارانه ثروتمندان و افزایش یارانه کم‌درآمدها اقدام نمی‌کند؟!
2753---0918
* جناب آقای جهانگیری با همه آمارهای عجیب و غریب دولت تا به حال تنها 50 درصد پول گندم خود را گرفته‌ایم!
یزدانی - گندمکار مازندرانی
* به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم در کنار هزینه‌های میلیاردی تحلیف حتما خبر دارید که برخی هم‌وطنان در شبانه‌روز 15 لیتر آب سهمیه دارند و درآمدشان هم در ماه همان 45500 تومان یارانه‌هاست!
حجت زحمتکش- نکا روستای دورآب
* بازنشسته فرهنگی سال 88 هستم. دو میلیون تومان طلبکارم که با گذشت 8 سال هیچ خبری از پرداخت طلبم نیست. چرا؟! چطور بودجه برای مخارج بیهوده تحلیف هست ولی برای پرداخت مطالبات بازنشستگان نیست؟!
صمد خسروی
* تقریباً امکان ارتباط الکترونیک با وزارت بهداشت وجود ندارد (حتی حراست آن) البته مایه تعجب نیست وقتی سایت رسمی ریاست‌جمهوری بعد از 9 ماه پاسخ نامه‌های الکترونیک را نمی‌دهد.
1724---0910
* دو سال است که در آزمون استخدامی شرکت معدنی صنعتی گل‌گهر قبول شده‌ام و از بنده مصاحبه به عمل آمده است ولی از به کارگیری خبری نیست و بلاتکلیف نگه داشته شده‌ایم. چرا؟
9187---0901
* انباشت زباله در روستای ماهفیروزان شیراز زندگی مردم این روستا را به خطر انداخته است. از سوی دیگر تخریب تعدادی از خانه‌ها توسط شهرداری موجب شده افراد معتاد و فروشنده مواد مخدر در این مکان تجمع داشته باشند و محیط را آلوده کنند. متأسفانه تمام دستگاه‌ها از خود سلب مسئولیت کرده و هیچ مسئولی دردش نمی‌آید که بر سر مردم چه می‌آید؟
3184---0917
* ساعت دو شب 96/5/13 جاده مشهد- ساری داخل جنگل گلستان اتوبوس مشکل فنی پیدا کرد و زن و بچه مردم سرگردان! 4 ساعت معطل شدیم با هرجا تماس گرفتیم فریادرسی نبود! چرا؟ آیا علت این مشکلات فنی عدم دقت و توجه در مراکز معاینه فنی نیست که بعضاً با روش‌های غیرقانونی گواهی داده می‌شود؟
2775---0911