kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۱۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸

از رسانه‌ها متوجه شدم که درویش هستم!

علیرضا آوایی وزیر پیشنهادی دادگستری برای ارئه برنامه‌های پیشنهادی خود در جهت اداره وزارت دادگستری در فراکسیون مستقلین ولایی حضور یافت.


وزیر پیشنهادی دادگستری در خصوص سؤالی مبنی بر ارتباطش با اهل تصوف گفت: تاکنون چون در معرض چنین پست‌هایی قرار نداشتم چنین مسائلی نیز تاکنون مطرح نشده است اما در طی چند روز گذشته که به عنوان وزیر پیشنهادی مطرح شده‌ام از رسانه‌ها متوجه شدم که درویش هستم!
وی با‌ اشاره به یکی از مهم‌ترین وظایف وزیر دادگستری افزود: نحوه ارتباط بین قوا نیز بسیار قابل اهمیت است در حال حاضر برخی اختلافات میان قوا به تریبون‌ها کشیده می‌شود که آثار آن متاسفانه قابل قبول نیست بنابراین باید اختلافات را به نحوی رفع کرد که نیازی به طرح آن‌ها در فضای رسانه‌ای کشور نباشد. همچنین برنامه‌های مبارزه با فساد نیز در دستورکار این وزارتخانه قرار دارد.
وزیر پیشنهادی دادگستری در این نشست با ‌اشاره به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نمایندگان در خصوص پاسخگو نبودن وزیر دادگستری به مسائل و موارد مورد نظر در این وزارتخانه گفت: نمایندگان در طی جلسات چند روز گذشته بارها مطرح کرده‌اند که وزرای دادگستری در هیچ دوره‌ای از اختیار لازم و کافی برای پاسخگو بودن نسبت به عملکرد سیستم قضایی برخوردار نیستند. آوایی تاکید کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سؤالات مطرح شده از سوی نمایندگان در بخش قابل توجهی پاسخ داده شده است بنابراین امیدوارم که پاسخگویی وزارت دادگستری به تعامل و همکاری منسجم میان قوای سه‌گانه کمک کند.