kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۱۱۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶

خواندنی از ورزش ایران


* تیم جوانان ایران با شکست در مقابل مصر با ایستادن در جایگاه شانزدهم به کار خود پایان داد. تیم ملی جوانان ایران ظهر دیروز برای ایستادن در جایگاه ۱۵ یا ۱۶ به مصاف مصر رفت. ملی‌پوشان ایران در پایان این دیدار با نتیجه ۱۶ بر ۸ مغلوب شدند و با ایستادن در جایگاه شانزدهم به کار خود در نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان صربستان پایان دادند.
* مازیار الهامی و سعید فرخی در حاشیه سیزدهمین دوره رقابت‌های وحدت و دوستی جام ارومیه از دنیای قهرمانی کاراته خداحافظی کردند. مازیار الهامی در نخستین روز از پیکارهای کاراته وحدت و دوستی جام ارومیه در یک دیدار نمادین با سامان حیدری مبارزه کرد تا از دنیای قهرمانی کاراته خداحافظی کند.
* مدیر تیم‌های ملی بوکس ایران گفت: با لغو شدن اردوی تدارکاتی ایران با کوبا قرار بر این شد که تیم ملی کوبا در تورنمنت دهه فجر شرکت کند. حسین نهرودی در حالی که لغو شدن سفر تیم ملی بوکس کوبا به ایران را تا حدودی قطعی دانست، در این باره توضیح داد: با توجه به هزینه سنگین این سفر مجبور شدیم آن را لغو کنیم اما قرار است در دهه فجر یک تورنمنت خوب داخلی را برگزار کنیم. تصمیم بر این است که تیم ملی کوبا در آن تورنمنت شرکت کند.
* دو بدمینتون‌باز دختر و پسر ایران توانستند به دور سوم مسابقات جوانان بلغارستان صعود کنند. در دور دوم مسابقات جوانان بدمینتون بلغارستان، سه نماینده دختر و پسر ایران به رقابت پرداختند که در پایان یک نفر حذف و دو نفر دیگر راهی دور سوم شدند. در بخش پسران، امیر جباری توانست با نتیجه 2 بر صفر مسعود سزار از ترکیه را شکست دهد. اما در بخش دختران، هدیه شمس با نتیجه دو بر صفر بازی را به پترا پولانک از اسلوونی واگذار کرد و حذف شد. ثمین عابد خجسته با نتیجه دو بر یک الا سودرستروم از سوئد را شکست داد.
* آخرین اردوی تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا از روز دوشنبه ۲۳ مرداد در فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شد و تا ۳۰ مرداد ادامه خواهد داشت. تیم ملی تنیس روی میز معلولان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، ۳۱ مرداد راهی چین خواهد شد و رقابت‌های قهرمانی آسیا از یکم تا نهم شهریور برگزار می‌شود.
* قهرمان المپیک ریو در سالن تمرینی تیم ملی وزنه برداری حاضر شد تا تمریناتش را آنجا برای مسابقات جهانی دنبال کند.کیانوش رستمی مدتی در کرمانشاه تمرینات خود را دنبال می کرد تا برای حضور در وزنه برداری قهرمانی جهان آماده شود. اکنون او به تهران برگشته و در سالن تمرینی تیم‌های ملی به تمرینات خود ادامه می‌دهد.رستمی در کنار دیگر ملی‌پوشان تمریناتش را با برنامه خود پیش می‌برد.