kayhan.ir

کد خبر: ۱۱۱۱۵۸
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
با ۲۷ سال سن پیرمرد تیم ملی محسوب می‌شوم

عبدولی: امسال بهترین شرایط عمرم را دارم

دارنده مدال برنز المپیک با تاکید بر این که امسال از بهترین شرایط بدنی در آستانه حضور در مسابقات جهانی برخوردار است گفت: به دنبال بهترین نمایش در این رقابت‌ها هستم.


سعید عبدولی درباره میزان آمادگی خود در آستانه حضور در رقابت‌های جهانی پاریس، حرف و حدیث‌ها در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی در وزن ۷۵ کیلوگرم و... سخن گفت که گزیده‌ای از صحبت‌های وی در ادامه می‌آید:
* شکر خدا آمادگی خیلی خوبی دارم و به لحاظ بدنی و روحی در بهترین شرایط به سر می‌برم. فکر می‌کنم امسال بهترین سالی است که در طول دوران کشتی‌ام از هر لحاظ آماده حضور در میدان هستم.هر چقدر که الان خونسرد هستم مطمئنا بر روی تشک مبارزه چهره‌ام عوض می‌شود و با چهره‌ای خشن و جنگنده مقابل حریفان ظاهر خواهم شد. برای حضور در جهانی پاریس لحظه‌شماری می‌کنم تا ان‌شاءالله با دعای خیر مردم بهترین نتیجه را بگیرم.
* من فقط به کشتی خودم فکر می‌کنم و به دنبال این هستم که بهترین نمایش را ارائه دهم. در جام جهانی هم در شرایطی مقابل ولاسوف شکست خوردم که به لحاظ آمادگی در شرایط بدی قرار داشتم. او با زرنگی از ناآمادگی من استفاده کرد و توانست با اخطار پیروز شود!
* از مسئولان می‌خواهم هوای کشتی‌گیران جوان را داشته باشند. ما رو که فراموش کرده‌اند و عمر ما دیگر کفاف نمی‌دهد اما امیدوارم توجه بیشتری به کشتی‌گیران جوان داشته باشند.
* تیم ملی از کشتی‌گیران جوان و کم سن و سالی تشکیل شده که بیشتر آنها برای اولین‌بار است عازم مسابقات جهانی می‌شوند. تیم به حدی جوان است که من با ۲۷ سال سن پیرمرد تیم ملی محسوب می‌شوم. امیدوارم با توجه به انگیزه‌ای که ملی‌پوشان دارند بتوانم بهترین نتایج را کسب کنم.
* درباره حرف و حدیث‌ها در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی در وزن ۷۵ کیلوگرم باید بگویم که من از ناحیه کتف آسیب‌دیدگی داشتم و حتی این موضوع را به مسئولان فدراسیون نیز اعلام کردم و به آنها گفتم حتی حاضرم با یک دست هم مقابل حریفان کشتی بگیرم.