kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۹۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴

تصویر ترامپ نقاب سارقان ایتالیایی!

در ایتالیا نقاب ترامپ به سوژه جدیدی تبدیل شده است. تصاویر دوربین‌های مدار بسته در تورین ایتالیا سارقانی را نشان می‌دهد که با زدن نقاب ترامپ به صورت خود، روی دوربین‌های نصب شده در اطراف دستگاه خودپرداز را می‌پوشاندند. آنها با زدن این نقاب‌ها به دنبال سرقت پول‌های خودپرداز‌ها را داشته‌اند که از بدشانسی توسط پلیس بازداشت شده‌اند.


در روسیه نیز عروسک‌های ترامپ به سوغات مورد علاقه مردم این کشور تبدیل شده است. در کنار عروسک‌های سنتی ماتروشکا در روسیه که نشان دهنده دخترهایی با صورت‌های گرد است، به تازگی عروسک‌هایی به عنوان سوغات در روسیه رواج یافته است که چهره ترامپ را نشان می‌دهند. در آخرین سال‌های حکومت اتحاد جماهیر شوروی، سوغات ‌فروشان، فروش چهره‌های فکاهی از سران کمونیست روسیه را در دستور کار خود قرار داده بودند. امروزه محبوب‌ترین این عروسک‌ها ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا هستند.
ترامپ همه جوره سوژه رسانه‌ها در غرب و شرق عالم است. در آمریکا وی به شدت، هم از سوی رسانه‌ها و هم از سوی جریان‌های متنفذ سیاسی تحت فشار است. روزی نیست که موضوع برکناری وی به ‌دلیل ناتوانی در انجام امور یا مشکلات روانی در رسانه‌های آمریکا مطرح نشود تحقیقات در مورد نقش روسیه در انتخاب ترامپ نیز به نزدیک‌ترین حلقه اطرافیان وی رسیده و پسرش جونیور باید توضیح دهد که چرا پیش از انتخابات با وکیل روسی دیدار کرده است. همزمان سریال برکناری و استعفای مقامات دولت ترامپ مثل تیلرسون وزیر خارجه به نقطه بحرانی خود رسیده است. با وجود این وضعیت است که ترامپ در جریان سخنرانی خود در ویرجینیای غربی وضع سیاسی کشور را به مرداب تشبیه کرد و گفت: من به واشنگتن و کاخ سفید رفتم و همه سیاستمداران و باتلاق موجود را دیدم. این اصلا مکان خوبی نیست. من اعلام کرده‌ام باید به جای عبارت باتلاق سیاسی از عبارت چاه مستراح و یا شاید مرداب استفاده کنیم.