kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۹۳۸۴
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

دستگیری اعضای داعش هنگام فرار از موصل با لباس و آرایش زنانه

شماری از عناصر داعش که با پوشیدن لباس زنانه و آرایش کامل! قصد داشتند از شهر آزاد شده موصل فرار کنند، به دام نیروهای دولتی عراق افتادند.


به گزارش خبرگزاری «اهل بیت»(ع)، شماری از عناصر داعش که قصد داشتند با پوشش و آرایش زنانه، از حصار نیروهای امنیتی و دولتی بگریزند، به دام افتادند.در میان تکفیری‌های دستگیر شده، افرادی مشاهده شدند که از وسایل آرایشی مثل سایه بنفش، ریمل، کرم فوندانسیون و رژلب استفاده کرده بودند و لباس زنانه به تن داشتند.یکی دیگر از عناصر داعش آن‌قدر برای فرار عجله داشت که فراموش کرده بود، سبیلش را بزند و بیشتر شبیه دلقک‌ها شده بود! یک داعشی دیگر برای اینکه اوضاع را طبیعی جلوه دهد، کلاه‌گیس به سر گذاشته بود، اما فراموش کرد موهای سینه‌اش را که از یقه بیرون زده بود بتراشد و همین مسئله، او را لو داد. تروریست‌های داعش طی حدود سه سال اشغال شهر موصل، جنایات زیادی را مرتکب شده‌اند. به همین خاطر، آنها می‌دانند که در صورت دستگیر شدن، محاکمه و مجازات سختی در انتظارشان است.
اظهارات مهم عبادی
«حیدر عبادی» نخست‌وزیر عراق اما به شایعاتی درباره کشته شدن 40هزار غیرنظامی در موصل و انحلال بسیج مردمی عراق! واکنش نشان داد.
به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، عبادی گفت، بسیج مردمی باقی می‌ماند، زیرا هنوز چالش‌ها و تهدیدها پایان نیافته است. نخست‌وزیر عراق گزارش‌های رسانه‌های غربی در مورد کشته شدن حدود 40 هزار غیرنظامی در جریان آزادسازی موصل را نیز نادرست خواند و شمار واقعی آن را 1400 تن ذکر کرد. وی تعداد کشته شده‌های داعش در کل استان «نینوا» را هم 30 هزار تن اعلام کرد.موصل 20 خرداد 1393 به اشغال داعش درآمده بود. عملیات آزادسازی موصل و استان نینوا، 26 مهر گذشته آغاز شد. عبادی 19 تیر آزادی شهر موصل را رسماً اعلام کرد. شهر «تل‌عفر» استان نینوا تنها منطقه‌ای است که همچنان در اشغال داعش قرار دارد.در همین حال، منابع عراقی گزارش دادند که به زودی عملیات آزادسازی تل‌عفر توسط ارتش و بسیج مردمی عراق آغاز می‌شود.
خبر دیگر از عراق اینکه، براساس یک نظرسنجی معتبر در منطقه خودمختار کردستان عراق، حدود 62 درصد مردم این منطقه، به همه‌پرسی استقلال که دولت اربیل در پی اجرای آن است، رأی منفی خواهند داد.