kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۹۳۱۳
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
خواننده زن اسرائیلی- ایرانی در گفت‌وگو با ‌VOA:

تمام بهایی‌ها جاسوس اسرائیل هستند/شبکه من و تو متعلق به بهایی‌هاست

«حنا جهان‌فروز» خواننده اسرائیلی- ایرانی ساکن سرزمین‌های اشغالی که 30 سال است در اسرائیل زندگی می‌کند، طی گفت‌وگویی با شبکه آمریکاییVOA، افشاگری‌های تکان‌دهنده‌ای درباره ماهیت واقعی حزب سیاسی «بهایی» کرده است.


براساس تصاویر ویدئویی که از این گفت‌وگو در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود «جهان فروز» می‌گوید از سرزمین‌های اشغالی با شبکه تلویزیونی «VOA» صحبت می‌کند؛ از وضعیت وخیم ایرانی‌های یهودی تا شرایط سخت زندگی «حنا» و خانواده‌اش در «اسرائیل».
وی در بخشی از این گفت‌وگو می‌گوید: «می‌توانم بگویم بیش از 30 سال است در اینجا هستم. آن‌طور که از (یهودیان) اروپایی در اینجا استقبال می‌شود، از ما استقبال نکردند. نتوانستیم آنگونه که در ایران زندگی می‌کردیم در اینجا زندگی کنیم. پدرم 5 سال شغلی نداشت و مادرم هم هرگز کار نمی‌کرد. حتی دانشگاه رفتنم هم سخت بود.»وی در بخش دیگری از اظهارات خود می‌گوید در سرزمین‌های اشغالی فقط یهودیان اجازه زندگی کردن دارند.
فرقه ضاله بهائیت، بخش دیگری از اظهارات «جهان‌فروز» را تشکیل می‌دهد. به گفته وی عده‌ای زمان شاه به حیفا آمدند که «اکثراً بهایی هستند. آنها با اسرائیل قراردادی دارند. می‌توانم بگویم همه آنها جاسوس اسرائیل هستند. چند وقت پیش شبکه من و تو درباره بهایی‌ها حرف زد چرا که افرادی که در آن شبکه کار می‌کنند هم بهایی هستند.»
گفتنی است، بهایی‌ها که غرب تلاش زیادی دارد که آن را به عنوان یک «دین» جا بزنند، یک حزب سیاسی است که صددرصد در خدمت منافع رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کنند. بهائی‌ها پیش از ظهور این فرقه از سوی انگلیس، دین یهودی داشتند که پس از ظهور، به آن گرویدند.
امام‌خمینی(ره) بهائیت را یک حزب دانسته‌اند که در خدمت منافع رژیم‌صهیونیستی هستند.
بهاییان علاقه و روابط خاصی با دولت اسرائیل داشته و دارند و براساس همین علاقه با تجار یهودی نیز متحد هستند و در مبارزه علیه جمهوری اسلامی ایران، به صورت همگام عمل می‌کنند. پس از تشکیل دولت غاصب اسرائیل، سران جریان صهیونیسم، بهاییت را به عنوان دین به رسمیت شناختند و اجازه دادند تا نخستین معبد بهاییان به نام «مشرق الاذکار» در آنجا ساخته شود.