kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۹۰۵۸
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در بازداشت حسین فریدون امیدوارم قوه قضائیه جدی و مصمم عمل کند. این انتظار مردم از دستگاه قضایی است. قوه قضائیه امتحان سختی در پیش دارد، امیدوارم انقلابی عمل کند.
میرصانعی
* چرا آقای ظریف صریح سخن نمی‌گوید؟ مگر مشکلاتی که قرار بود با برجام فرو بریزد، فرو ریخت؟! اگر می‌گویید که آمریکای جنایتکار به هیچ تعهد خود پایبند نیست، چرا اعلام نمی‌کنید به قبل از برجام برمی‌گردیم؟!
2931---0918
* وقتی غرب نسبت به تعهدات برجامی پایبند نیست چرا هی مدام از اجرای کامل برجام می‌گویند. چرا با توجه به اذعان آقای ظریف به نقض متن و روح برجام توسط آمریکا، ولی ایران را موظف به اجرای آن می‌دانند؟!
شیخی
* وزیر نفت معترضانه به منتقدان می‌گوید: خب به صراحت بگویید با خارجی‌ها قرارداد نبندید! در حالی که هرگز چنین تقاضایی مطرح نبوده است. سخن در این است که از برجام و کرسنت عبرت بگیرید و راه پر زیان و ضرر را تکرار نکنید. مثلاً دیدید که انگلیس خبیث و مکار که فرش قرمز زیر پایش پهن کردید، رسماً در کنار شیطان بزرگ قرار گرفت و مزد خوش‌خدمتی شما را داد!
نیکنام
* افشاگری کیهان و ارائه سند رشوه شرکت توتال فرانسه به یکی از مسئولان ایرانی یک اقدام روشنگرانه و بسیار بجا بود. امیدواریم همیشه در این راه یعنی دفاع از منافع ملی پایدار باشید.
6915---0911
* پخش مناظره زنده از رسانه ملی می‌تواند واقعیت قرارداد توتال را نمایان و دروغگو را رسوا کند. صنعت ملی نفت برای گروه و جناح خاصی نیست که مهر محرمانه به آن بزنند و رسانه ملی با پخش مناظره نفتی که با حضور منتقدان و موافقان قرارداد است باید ابهامات را از جامعه رفع کند.
3250---021 و 6756---0935
* سند 2030 از نگاه رئیس مجلس بدون ایراد و از نظر شکلی قابل اجرا تشخیص داده شد، بررسی سند قرارداد با توتال با تمام ابهاماتش از دستور کار مجلس خارج شد و اخیراً تخفیف اعدام قاچاقچیان مواد مخدر به تصویب رسیده است. هزینه این شتاب‌زدگی مجلس را 80 میلیون شهروند ایرانی باید بپردازند.
9715---021
* مدت‌ها بود که حقوق بشر غربی و حامی تروریست در منطقه نسبت به اعدام قاچاقچیان مواد مخدر در ایران نشست‌های ضد ایرانی برگزار می‌کرد. امیدوارم این تصمیم مجلس ارتباطی با فشا رغرب و حامیان داخلی‌اش نداشته باشد. زیرا حقوق بشر غربی قربانیان مواد مخدر در کشور ما را که هر روز در خیابان‌ها جلوی چشم ما هستند نادیده می‌گیرد.
8979---0813
* دولت دکتر احمدی‌نژاد علی‌رغم خدمات شایانی که کرد ولی به علت لجاجت و اعتماد بیش از حد به برخی اطرافیان و اعمال خواسته‌های آنان، باعث روی کار آمدن جریان تسلیم‌طلبی در برابر غرب و مسدود کردن مسیر پیشرفت و خدمت بی‌منت به کشور شد. او در تمام خطاها و گناهان اینها شریک است و فردا باید پاسخگو باشد.
1052---0912
* آقای روحانی در جدیدترین بی‌حرمتی به منتقدین دولت آنان را حسودان پیشرفت کشور خواند! بدیهی است کسی مورد جسارت واقع می‌شود که کار فوق‌العاده و درخشانی انجام داده  باشد. آیا اقتصاد در رکود شدید، سیاست خارجی در انفعال و تنزل شاخص‌های اخلاق اجتماعی، افزایش طلاق و... در این دولت حسادت‌برانگیز است!
طباطبائی قمی
* وجودبرخی از وزیران متمایل به لیبرالیسم در دولت تدبیر و امید نه تنها نشان داد این دولت از تفکر و دانش اقتصادی که منجر به ایجاد رفاه اجتماعی و عدالت مابین طبقات مردم شود بی‌بهره است، بلکه آن کورسوی امید به عدالت در این دولت را نیز از بین برده است. مرغ 8500 تومانی و پیاز پنج هزار تومانی از بی‌برنامگی وزرای ناتوان حکایت می‌کند نه گرمای تابستان و نبود برق!
قاجار دولو
* یکی از معاونان رئیس‌جمهور می‌گوید که از برخی ائمه جمعه و جماعت به خاطر تخلف در انتخابات شکایت کرده‌اند! واقعاً ت‌عجب آور است دولتی که رکورد بیشترین تخلفات انتخاباتی را داشته دست به چنین کاری زده است. گویا وی فراموش کرده که خود یکی از مدافعان فتنه‌گران و شرکت‌کننده در راهپیمایی روز سی خرداد بوده و مردم را به ادامه اعتراض غیرقانونی دعوت می‌کرده است. اگر قرار بر محاکمه بود او و سران خائن فتنه در اولویت بودند و می‌بایست زودتر از این محاکمه می‌شدند. دست پیش گرفته‌اند که پس نیفتند؟!
حسامی
* قانون، اتومبیل در حال تردد در معابر را حریم خصوصی نمی‌داند بعضی‌ها مالکیت خصوصی را با حریم خصوصی اشتباه گرفته‌اند. البته معتقدم عده‌ای با غرض و با اطلاع کامل از قانون به دنبال اهداف غیراخلاقی و منفعت‌گرایی جناحی خاص خودشان هستند.
گیلانی
* اگر در مبارزه با مواد مخدر قاطع‌تر و جدی‌تر عمل می‌شد وضع جامعه به این روز نمی‌افتاد. در مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی دیگر از جمله روند رو به گسترش بی‌حیائی نیز اگر اقدام مؤثری صورت نگیرد فرداها وضع ناخوشایندی در انتظار جامعه اسلامی است. ظاهراً امیدی به این دولت نیست مردم باید در صحنه حضور داشته باشند.
6858---0919
* آیا آقای روحانی از پاسخگویی به نقد کارشناسانه منتقدان مردمی آنقدر ناتوان است که باید آنان را با داعش مقایسه کند؟! متأسفانه دولت تا به حال به نقد نخواسته منطقی نگاه کند و همواره سعی در مقابله با آن داشته است!
2811---021
* چند سالی هست که سند 2030 در برخی از مهدکودک‌ها در حال اجرایی شدن است خانواده‌ها باید نسبت به حضور کودکان در مهدکودک و نوع آموزش‌ها حساس و کنجکاو باشند.
0500---021
* با ابهام‌هایی که در اعتبار پایان‌نامه دکتری آقای روحانی ریاست محترم جمهوری وجود دارد و سرقت‌های علمی که در رساله دکترای ایشان صورت گرفته چرا به این پرونده رسیدگی نمی‌شود؟ یا واقعیت دارد یا تهمت است از این دو حال خارج نیست، رسیدگی شود تا معلوم شود.
هاشمی
* از وزارت نیرو درخواست می‌شود برای گران کردن آب خانگی ملت نقشه نکشند. هر وقت یارانه‌ها 5 برابر شد آن وقت نقشه گران کردن را عملی کنید. با این حقوق‌ها که حداکثر تا بیستم هر ماه بیشتر دوام نمی‌آوریم و 10 روز باقیمانده را با انتظار کشیدن واریز یارانه‌ها به سر می‌بریم. مگر آقای روحانی در ایام تبلیغات انتخاباتی نگفتند چیزی گران نمی‌شود؟!
6331---0912
* در سال 82 به تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان اسدآباد همدان زمین مسکونی و به صورت مشاع برای ساخت واگذار کرده‌اند. با اینکه مبالغی را برای آماده‌سازی از ما گرفته‌اند ولی بعد از گذشت 15 سال هیچ نهادی پاسخگو نیست. چرا؟
0097---0919
* قرار شد یک پنجم حداقل حقوق به مستمری‌بگیران کمیته امداد تعلق گیرد اما دولت با وجود گذشت 4 ماه از سال هنوز این مصوبه مجلس را اجرا نکرده است. دست و دلبازی دولت فقط در همان زمان انتخابات بود؟! مدعیان اصلاحات باید پاسخگوی این بی‌عدالتی‌های دولت باشند، حمایت آنان از دولت یعنی لزوم پاسخگویی به شراکت در این ظلم آشکار به ولی‌نعمت‌های انقلاب.
3284---021
* سازمان حج و زیارت اعلام کرده است که حجاج زائرین خانه خدا باید به اجبار دو چمدان و یک ساک دستی را از سازمان حج و زیارت خریداری کنند و اگر زوجی در میان زائران است باید دو سری از چمدان و ساک تهیه کند! این درخواست سازمان حج چه توجیهی دارد؟
6456---0912
* بیست روز پیش برای تلفن ثابت ثبت‌نام کردم. می‌گویند شماره نداریم! وعده یکی دو ماه آینده دادند که احتمالا مشکل حل شود. روستای دورافتاده نیستیم، همین مرکز شهر همدان، شهرک فرهنگیان هستیم!
پناهی- همدان