kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱

قدرت خارق‌العاده نظامیان سعودی در فرار!

تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که شجاعت نظامیان سعودی و قدرت خارق‌العاده‌ آنها در فرار از مقابل رزمندگان یمنی را نشان می‌دهد!

سرویس خارجی-

 نظامیان سعودی اکنون بیش از هر زمانی به همه نوع سلاح سبک، سنگین، ممنوعه و غیرممنوعه مجهز هستند. مدرن‌ترین سلاح‌های غربی به لطف دلارهای نفتی اکنون در زرادخانه‌های سعودی یافت می‌شوند. در ظاهر همه چیز برای ساخت یک ارتش قدرتمند در عربستان وجود دارد، اما این همه ماجرا نیست و باطن امر چیز دیگری است که نظامیان سعودی از آن بی‌بهره‌اند. شجاعت و ایمان به کار همان حلقه مفقوده‌ای است که سعودی‌ها ندارند. به همین دلیل سربازهای سعودی با سلاح‌های مدرن هربار در مصاف تن به تن با سربازان یمنی که به سلاح‌های ابتدایی مجهز شده‌اند قرار می‌گیرند معمولا شکست می‌خورند. اکنون علاوه بر شکست، فرار نیز به عنوان یک راه‌حل برای نظامیان سعودی مطرح شده است. تنها هنر سعودی‌ها گویا زدن بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مساجد، خانه‌ها و شیوع عمدی بیماری وبا در یمن است.
در تصویر منتشر شده سربازان سعودی با عجله سوار بر ماشین و روی یکدیگر شده و سعی دارند هرچه زودتر خود را از نظامیان یمنی دور کنند تا بدین طریق جان خود را نجات دهند. آل‌سعود از نبود تخصص، شجاعت و ایمان در بین نیروهای نظامی خود به شدت رنج می برد در حالی که مردم عادی یمن با سلاح‌های ابتدایی خود به میدان‌های جنگ می شتابند و به دلیل برخورداری از نیروی ایمان غالباً پیروز میادین جنگ هستند.