kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۹۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

خواندنی از ورزش ایران



* تیم ملی والیبال عراق که خود را برای حضور در رقابت‌های جام اتحادیه عرب آماده می‌کند، اردوی تدارکاتی را در این هفته‌ در تهران برگزار می‌کند. عراقی‌ها با تمامی بازیکنان خود در این اردو شرکت دارند و در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته‌ جاری دو دیدار دوستانه با تیم والیبال امید تهران برگزار خواهند کرد. تیم والیبال امید تهران با چند بازیکن ملی‌پوش به مصاف عراق می‌رود. هدایت تیم امید تهران بر عهده اصغر نائینی به عنوان سرمربی و علی نیکنام به عنوان مربی است. محمد صادقی نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کند.
* در پایان دومین روز از رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان در لندن، جواد حردانی، علی محمدیاری، محسن کائیدی و مهران نکوئی‌مجد موفق به کسب ۴ نشان نقره شدند و محسن مجیدی و علی‌اصغر جوانمردی نیز ۲ نشان برنز برای کاروان ایران به ارمغان آوردند.
* ووشوکار با تجربه ایران به اردوی تیم ملی بزرگسالان در بخش تالو دعوت شد. تیم ملی ووشو ایران خود را در دو بخش ساندا و تالو برای حضور در مسابقات جهانی کازان روسیه که از مهرماه برگزار می‌شود آماده می‌کند. تمرینات تیم ملی ووشو در آکادمی ووشو پیگیری می‌شود. نوید مکوندی، تالوکار باتجربه کشورمان که مدال‌های جهانی و آسیایی زیادی را همراه با تیم دوئلین ایران کسب کرده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی ووشوی ایران در بخش تالو دعوت شد. تمرینات تیم ملی ووشو ایران در بخش ساندا زیر نظر حسین اوجاقی و در بخش تالو زیر نظر مربی چینی تیم ملی پیگیری می‌شود.
* تیم ملی «ب» بسکتبال کشورمان در سومین بازی خود در مسابقات جام ویلیام جونز مقابل کره‌ جنوبی شکست خورد. تیم ملی «ب» بسکتبال کشورمان در سومین بازی خود در سی و نهمین دوره مسابقات جام ویلیام جونز ظهر دیروز به مصاف کره‌ جنوبی رفت و با نتیجه 88 بر 78 شکست خورد. در این بازی کیوان ریاعی با کسب 20 امتیاز و 16 ریباند بهترین بازیکن ایران و میدان بود. ایران امروز در چهارمین بازی خود به مصاف هند می‌رود.