kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۹۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴
اظهار نظر سرمربی تیم ملی کاراته پس از قهرمانی در آسیا

می‌توانستیم با کیفیت بهتری قهرمان شویم


سرمربی تیم ملی کاراته گفت: با وجود آنکه تیم ملی کاراته مردان قهرمان آسیا شد ولی معتقدم می‌توانستیم با کیفیت بهتری به این مهم دست پیدا کنیم. گزیده‌ای از تازه‌ترین صحبت‌های سرمربی تیم ملی در ادامه می‌آید:
* رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در این دوره در سطح فنی بسیار خوبی برگزار شد که تیم‌های اعزامی کشورمان در همه رده‌های سنی نمایش خوبی داشتند و با کسب مدال‌ها و عناوین متعدد قهرمانی قدرت کاراته ایران را نمایش دادند.
* رقابت‌های سطح بالایی را شاهد بودیم. همه کشورها با بهترین نفرات خود به میدان آمده بودند، عربستان و چین تایپه روند رو به رشد خود را ادامه داده، هند، چین و قرقیزستان هم مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند.
* ما در بخش انفرادی مدال‌های خوبی کسب کردیم و در بخش تیمی هم که قهرمان شدیم. مبارزات بخش کومیته تیمی به دلیل آنکه پتانسیل کاراته کشورها را به نمایش می‌گذارد از اهمیت بالایی برخوردار است که خدا را شکر با همت و تلاش تک‌تک اعضای تیم موفق شدیم به این مدال طلای ارزشمند دست پیدا کنیم.
* تیم ما در این دوره عنوان قهرمانی را کسب کرد و معتقدم اگر برخی اشتباهات فردی نبود می‌توانستیم با کیفیت بهتری به این مهم دست پیدا کنیم. بازهم خدا را شاکریم که شرمنده مردم نشده و به قولی که داده بودیم عمل کردیم.
* المپیکی شدن کاراته باعث شده کشورها در این رشته ورزشی سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشند. کاراته به سرعت در حال پیشرفت و این موضوع در همین رقابت‌های قزاقستان به خوبی مشهود بود. کاراته در المپیک ۲۰۲۰ هشت فرصت در مجموع دختران و پسران داریم که در صورت نگاه ویژه مسئولان و در اختیار قراردادن امکانات مطمئن باشید که کاراته ایران توانایی کسب بهترین نتیجه را دارد.