kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۹۶۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* سیل ناهنجاری‌های اخلاقی و ضد فرهنگ در جامعه بیداد می‌کند اما مسئولان اجرایی کشور حتی در نگاه به این مسائل به فکر کرسی قدرت و حفظ منافع فردی و حزبی خودشان هستند. خداوند به این جامعه‌ای که مسئولانش دل نمی‌سوزانند رحم بکند!
8003---0917
* برای توجه دادن به دولتمردان بی‌تفاوت در مسائل فرهنگی کشور و بعضاً تشویق‌کننده دیگران به کارهای عبث بنویسید مطابق آیه 85 سوره نساء در قرآن سهمی از امور بد در جامعه برای آنان خواهد بود. چرا که قدرت جلوگیری داشتند و نکردند. خسارتی بزرگتر از این وجود ندارد که مسئولی آخرت خودش را قربانی دنیای افراد بوالهوس بکند.
احمدزاده
* خیلی از کشورها با شرط و شروط زیاد معاهده آب و هوایی پاریس را امضاء کرده‌اند یعنی نشان داده‌اند صاحب تدبیر هستند. ولی مسئولان ایرانی بدون هیچ شرطی زیربار این تعهد بین‌المللی رفته‌اند و هیچ امتیازی هم نگرفته‌اند. متأسفانه باید گفت وادادگی این دولت فقط در هسته‌ای نیست و ماجرا ادامه دارد.
عربی
* آقای روحانی! وزیر نفت شما چه طور در طی این 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی، متوجه نشده که انگلیس و فرانسه چه قدر خبیث و استعمارگرند! شاید هم آقای زنگنه از انقلاب تعبیر متفاوتی دارند!
0400---021
* از دستاوردهای برجام بازداشت دکتر دهنوی بود! آقای روحانی باید پاسخگو باشد که چرا تاکنون دستاوردهای ترسیم شده برجام نتیجه‌ای عکس را به همراه داشته است و خصومت با ایرانیان در خارج از کشور شدت بیشتری گرفته است؟!
4176---021
* ای کاش به جای میوه گلابی که برجام داد، پیاز می‌داد که قیمت آن از موز و میوه‌های دیگر بالاتر نمی‌رفت. مردم هم راضی‌تر بودند!
عسگر
* حقیقت و واقعیت را کیهان می‌گوید و دولت از ابراز این حقایق خشمگین می‌شود و نسبت به آن هی مدام به جدول می‌زند. منطق و حرف کیهان مردمی است اما دولت تحت تأثیر اشرافی‌گری و نفوذ است.
3319---0935
* از مسئولین امر درخواست می‌شود واقعاً اگر قصد خدمت به کشور و ملت را دارند، در پی مقابله با اشرافیت متکبر و سیری‌ناپذیر، حقوق‌های نجومی حرام و قاچاقچیان دولتی باشند.
جلالی- مشهد مقدس
* درود و سلام خداوند بر کیهان که در مبارزه با استبدادطلبی کدخداپرستان، خط‌شکن و در خط مقدم است.
1459---0913
* تصویب ایجاد کانال ارتباطی شیطان بزرگ با تهران برای جلوگیری از برخورد نظامی در خلیج‌فارس با ایران، بعد از تصویب «مادر تحریم‌ها» در سنای آمریکا و قرار گرفتن سپاه در لیست گروههای تروریستی چه معنی و مفهومی دارد؟!
9419---0912
* عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اگر دولت برنامه ششم را اجرا نکند از رئیس‌جمهور در مجلس سوال خواهیم پرسید. اما سوال مردم از مجلس این است که مگر طرح 3 فوریتی قرارداد با توتال به مجلس ارائه نشد؟ نتیجه‌اش در مجلس چه شد؟ در حادثه قطار سمنان، از وزیر راه مگر پرسش نشد؟ نتیجه‌ چه شد و... اگر در آینده سوالی از هر وزیر یا رئیس دولت در مجلس پرسیده شود، آیا قرار است نتیجه‌ای همانند قبل داشته باشد؟
2837---011
* طبق اعتراف آقای ظریف آمریکایی‌ها برجام را پی در پی نقض می‌کنند ولی از آنجا که آقایان نمی‌خواهند شکست دولت را در برجام بپذیرند با ابهام‌گویی و مواضع متناقض زمان را به ضرر کشور سپری می‌کنند و در عین حال خود را قهرمان جلوه می‌دهند.
2138----0917
* بر فرض هم که آقای ظریف و همکارانش در وزارت خارجه دیپلمات‌های درس خوانده باشند ولی این کافی نیست در مقابل زورگویی مثل آمریکا باید مانند قهرمانان دفاع مقدس یعنی شهید همت‌ها و شهید متوسلیان‌ها ایستاد و حق ایران را گرفت.
ب-ن
* برجام2 ساله شد امیدوارم دستاوردهایی که دولت از آن نام می‌برد را به مردم هم نشان دهد تا مشخص شود این آفتاب‌ تابان به کجا تابیده که بر سفره و معیشت مردم که تنها بهانه پذیرش برجام بود، تاثیر مثبت نداشته است.
7705---021
* آقای ظریف گفت: آمریکا نمی‌گذارد ما به منافع برجام برسیم، این اعتراف آقای ظریف به یاد همه می‌آورد که کیهان از همان ابتدا نسبت به بدعهدی طرف مقابل ابراز نگرانی می‌کرد ولی مورد بدترین توهین‌های همین آقایان قرار گرفت.
1149---091‍2
* هنوز بوی مشمئز‌کننده قرارداد سراسر خیانت‌آمیز کرسنت مردم را آزار می‌دهد که شاهد عقد قرارداد خسارت‌‌بار دیگری از سوی دولت با شرکت فاسد و فرانسوی توتال هستیم. چرا باید به قلب توان هسته‌ای کشور بتن ریخته شود و در مقابل ایران به بازار غارتگری آمریکا و اروپا تبدیل گردد.
0563---0915
* موضوع کم‌آبی در استان سیستان و بلوچستان با کشور همسایه‌مان مرتبط است. از دستگاه دیپلماسی دولت تقاضامندم که از سفرهای اروپایی خود بکاهد و موضوع نبود آب در استان خشک سیستان و بلوچستان را از طریق دیپلماسی مورد رسیدگی جدی قرار دهد.
0619---0902
* وقتی مسجد عظیم شهید نواب صفوی در بزرگراه نیایش(شهرک فجر) احداث شد آقای دهقان سرپرست بنیاد شهید وقت و وزیر دفاع فعلی در روز افتتاح گفت: ما می‌خواهیم این مکان به یک قطب فرهنگی تبدیل شود. مثل مسجد امیرالمومنین(ع) در دانشگاه امام صادق(ع) و مسجد بلال صدا و سیما! ولی با گذشت زمان، متاسفانه طبقه زیرین مسجد تبدیل به تالار بزرگ کردستان شد و با اجاره آن توسط مسئولین بنیاد به جای تبدیل به قطب فرهنگی، به محلی ضد فرهنگی مبدل گردید. به گونه‌ای که هنگام اقامه نماز مغرب و عشا، مومنین در سجده، گاهی بر اثر امواج مبتذل منتشر شده طبقه زیرین، فراموش می‌کنند که به چه کاری مشغول بوده‌اند! و در حال حاضر مسجد به یک واحد آپارتمان تبدیل شده است که عبور و مرور طبقات دیگر از مسجد جدا شده و در هنگام بارندگی، مومنین از وحشت ریزش سقف و چکه‌های آب باران و برف، مضطربند. از مسئولین درخواست رسیدگی دارم.
یک جانباز جنگ تحمیلی
* آقای روحانی چه لزومی دارد که برای آموزش، محیط زیست، حقوق بشر و... ما به غربی‌ها تعهد بدهیم؟ ایران اسلامی صاحب فرهنگ و تمدن غنی است! چرا با این سابقه باید زیر پرچم تعهداتی قرار بگیریم که دیکته شده غرب است؟
5111---021
* هر بار که به منطقه گردشگری خرم‌آباد لرستان سفر می‌کنم با منظره تصرف جدید یکی از اراضی ملی توسط عده‌ای سودجو مواجه شده و سخت ناراحت می‌شوم. آیا راه نجاتی وجود ندارد؟
1800---0916
* بوستان نیکو در شهرک مسعودیه خیابان مظاهر به جای اینکه محل امن برای تفریح و استراحت خانواده‌ها باشد به محل تجمع افراد جوان قاچاقچی مواد مخدر و معتاد تبدیل شده است. خدا شاهد است شب هنگام امنیت نداریم و نگران آینده فرزندان خود هستیم.
ممقانی