kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۹۴۲
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶

اخبار کوتاه از فوتبال



عبداللهی: جباری مشکل خاصی ندارد و مصدوم هم نیست
نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شرایط فعلی این تیم و اردویی که این تیم در ارمنستان برگزار کرد، اظهار داشت: ما اردوی بسیار خوبی را در ارمنستان برپا کردیم و کادر فنی توانست به خواسته‌هایش دست پیدا کند. بازی‌های تدارکاتی هم به بازیکنان و کادر فنی کمک کرد و خوشبختانه شرایط خوبی داریم. ما دو روز در تهران استراحت می‌کنیم و به امید خدا خودمان را آماده می‌کنیم تا روز پنجشنبه به آلمان سفر کنیم و در یک بازی دوستانه مقابل پرسپولیس قرار بگیریم. سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت مجتبی جباری و شایعه مصدومیت او خاطر نشان کرد: جباری مشکل خاصی ندارد و مصدوم هم نیست. او کار خودش را انجام می‌دهد و خوشبختانه شرایط خوبی دارد. به ‌هرحال بعضی از بازیکنان طبق تشخیص کادر فنی کمتر یا بیشتر تمرین می‌کنند تا همه در شرایط خوبی قرار داشته باشند. تیم فوتبال استقلال که جهت اردوی آماده‌سازی خود حدود ۱۲ روز راهی ایروان ارمنستان شده بود، دیروز به تهران بازگشت. استقلالی‌ها در ارمنستان با تیم‌های پارس جم و آرارات ایروان بازی کردند و موفق شدند این دو تیم را به ترتیب با حساب ۲ بر صفر و ۲ بر یک شکست دهند. استقلالی‌ها روز سه‌شنبه قرار است در تست پزشکی شرکت کنند و پنجشنبه راهی آلمان می‌شوند تا در ۳۱ تیرماه به مصاف پرسپولیس بروند.
پایان اردوی پرسپولیس در اوکراین
تیم پرسپولیس صبح امروز به اردوی خود در اوکراین پایان خواهد داد و به تهران باز می‌گردد. سرخپوشان که روز چهارشنبه 14 تیر ماه تهران را به قصد برگزاری اردوی کیف ترک کرده بودند، امروز به این اردو و تمرینات 12 روزه پایان خواهند داد. طبق اعلام مدیر روابط عمومی پرسپولیس، کاروان پرسپولیس با پرواز ساعت 8:30 دقیقه به وقت اوکراین (10 صبح به وقت تهران) کیف را ترک خواهد کرد.
دعوت از منصوریان و برانکو به اجلاس مربیان برتر آسیا
سرمربیان استقلال و پرسپولیس راهی اجلاس مربیان برتر آسیا می‌شوند. فدراسیون فوتبال آسیا AFC از علی‌رضا منصوریان سرمربی استقلال برای حضور در اجلاس مربیان برتر این قاره که ۹ و ۱۰ شهریورماه در شانگهای چین برگزار می‌شود، دعوت به عمل آورد. باشگاه استقلال با اعلام این خبر تاکید کرده که منصوریان تنها سرمربی ایرانی دعوت شده به این اجلاس است.هم‌چنین برانکو، سرمربی پرسپولیس نیز به این اجلاس دعوت شده است.
تأیید ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برای لیگ برتر هفدهم
رئیس‌سازمان لیگ در نامه‌ای به رئیس‌هیئت فوتبال استان خراسان رضوی، ورزشگاه ‏امام رضا(ع) را برای برگزاری رقابت‌های هفدهمین دوره لیگ برتر تایید کرد.‏ حیدر بهاروند رئیس‌سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به رئیس‌هیئت فوتبال استان خراسان رضوی اعلام کرد: با توجه به بازدید مسئول مسابقات سازمان لیگ از ورزشگاه امام رضا (ع) ‏شهر مشهد و با عنایت به شرایط و امکانات مناسب این ورزشگاه، برگزاری ‏مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) از نظر این سازمان بلامانع ‏است.‏
آخرین اخبار نقل و انتقالات
* بازیکن جدید تیم فوتبال سیاه‌جامگان خودش را به مربیان این تیم معرفی کرد. یوری چلاک بازیکن دورگه آلمانی - کرواسی که دیروز به تهران آمد به اردوی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد اضافه شد. قرارداد این بازیکن که سابقه بازی در بوندس‌لیگای آلمان را دارد، یک‌ساله است.
*سیدعلی فاطمی بازیکن پیشین تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن که فصل گذشته در تیم صبای قم توپ می‌زد، به ملوان بندر انزلی ملحق شد. فاطمی برای گذراندن خدمت سربازی خود به این تیم آمده و قرارداد دو ساله‌ای با ملوانان امضا کرده است.
*رابسون جان‌واریو که فصل گذشته در 33 بازی برای تیم فوتبال استقلال به میدان رفت با قراردادی سه ساله به تیم بوآویستا از لیگ برتر پرتغال پیوست. این مدافع میانی 23 سال برزیلی بازیکن تیم فوتبال باهیای برزیل بود و پس از یک سال بازی قرضی برای کاوازکی فرونتاله در سال 2013، فصل گذشته هم به طور قرضی برای استقلال بازی کرد و در نهایت با جدایی از باهیا راهی بوآویستای پرتغال شد.
عمران‌زاده: جلالی بخواهد، حاضرم با پیکان سفید امضا کنم
مدافع سابق باشگاه استقلال دلایل حضورش در این باشگاه و جلسه با افتخاری را تشریح کرد.حنیف عمران‌زاده در خصوص حضورش در باشگاه استقلال اظهارداشت: امروز(دیروز) بعد از یکسال به باشگاه رفتم چون متأسفانه ممنوع‌الخروج شدم و به خاطر مشکل مالیاتی نمی‌توانم از کشور خارج شوم. به خاطر همین موضوع نزد آقای افتخاری رفتم و جلسه خوبی با او داشتم و خوشبختانه پیگیری‌های لازم توسط او برای حل مشکل مالیاتی‌ام صورت گرفت و مقرر شد باشگاه استقلال برای پرداخت مطالباتم هرگونه همکاری را انجام دهد. مدافع سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا مذاکراتی با باشگاه پیکان انجام دادید زیرا جلالی عنوان کرده شاید عمران‌زاده را جذب کنیم، گفت: من مذاکرات جدی با پیکانی‌ها انجام ندادم اما مجید جلالی اولین کسی بود که من را در لیگ برتر بازی داد و حاضرم به خاطر او سفید امضاء کنم. شاگردی جلالی برای هر فوتبالیستی افتخار است که اگر این اتفاق افتاد با کمال میل برای این مربی به میدان می‌روم.
فتاحی: دربی آلمان احتمالا لغو می‌شود
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید که دربی آلمان احتمالا لغو می‌شود. سعید فتاحی درباره تاریخ جدید سوپرجام بین نفت و پرسپولیس، اظهار کرد: طبق اعلام اسپانسر دیدار دربی، آنها هنوز با صدا و سیما برای پخش زنده دیدار داربی به توافق نرسیده‌اند و به این دلیل دربی احتمالا لغو می‌شود. در صورتی که این دیدار لغو شود، دیگر نیازی به تغییر تاریخ سوپر جام نیست و این بازی در همان تاریخ ۳۰ تیر برگزار می‌شود.