kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۹۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد:

نفرات برتر نباید از حالا خود را ملی پوش رقابت‌های جهانی بدانند



سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی ۱۵ روز قبل از آغاز این مسابقات مشخص خواهد شد. گزیده‌ای از تازه‌ترین صحبت‌های محمد طلایی در ادامه می‌آید:
* درست است حضور کشتی‌گیران در انتخابی برای ما بسیار مهم بود، اما قرار نیست نفرات برتر از هم اکنون خود را ملی‌پوش رقابت‌های جهانی بدانند.
* خوشبختانه شاهد مسابقات خوبی در اوزان مختلف بودیم؛ هم کشتی‌گیران جوان و هم باتجربه، نشان دادند برای رسیدن به دوبنده تیم ملی از انگیزه‌های لازم برخوردار هستند. در برخی دیدارها اتفاقاتی رخ داد که جذابیت رقابت‌ها را چندین برابر کرد؛ در مجموع از این مسابقات رضایت کامل داریم.
* عملکرد کشتی‌گیران حاضر در رقابت‌های انتخابی را به دقت زیر نظر داشتیم و بر همین اساس هم گزارش‌های لازم به اعضای شورای فنی و رئیس‌فدراسیون ارائه شد که در نهایت پس از جلسه شورای فنی تصمیماتی گرفته شد که انصافاً کاملاً منطقی بود.
* معمولاً رقابت‌های جهانی پس از المپیک شرایط متفاوتی دارد چرا که تیم‌ها با تغییرات زیادی مواجه هستند در نتیجه باید با برنامه‌ریزی مطمئن‌تری حرکت کنیم تا در این مسابقات هرچه بهتر بتوانیم از حیثیت کشتی ایران دفاع کنیم.
لازم به یادآوری است که رقابت‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی سال 2017 روزهای 30 مرداد تا 5 شهریورماه در پاریس فرانسه برگزار خواهد شد.