kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۹۰۵
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱

کشف یک تن تریاک در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام ۲ باند تهیه و توزیع موادمخدر و کشف ۱ تن و ۲۰۰ کیلو گرم تریاک در شهریار خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ محسن خانچرلی در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی و کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان‌های غرب استان تهران در دو روز گذشته اخبار و اطلاعاتی از فعالیت گسترده دو باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر به دست آمد.
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: با شناسایی باند اول در شهرستان شهریار و دستگیری سه عضو این باند، ۵۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و در عملیات دیگری با شناسایی و انهدام باند دیگری سه عضو این باند دستگیر و ۷۰۰ کیلوگرم تریاک نیز کشف شد. فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها ۶ دستگاه وسیله نقلیه از قاچاقچیان موادمخدر توقیف شد، بیان داشت: قاچاقچیان با استفاده از یک دستگاه کامیون، موادمخدر را در پوشش حمل نئوپان جاساز کرده و اقدام به قاچاق موادمخدر می‌کردند.خانچرلی افزود: با توجه به ویژگی‌های شهرستان‌های غرب استان تهران، وجود باغات و انبارهای متروکه پلیس غرب استان تهران تدابیر ویژه‌ای برای کنترل قاچاقچیان موادمخدر در نظر گرفته که کنترل محورهای مواصلاتی به شهرستان‌های غرب استان تهران و بازرسی در گلوگاه‌ها عرصه را برای قاچاقچیان موادمخدر تنگ کرده است.