kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۸۸۶۶
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱

انتقاد معاون استاندار چهارمحال و بختیاری از مدیران کل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور نیافتن برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در جلسات تصمیم‌گیری استان گلایه و انتقاد کرد.

 
 شهرکرد- خبرنگار کیهان:

جعفر مردانی گرمدره در کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی چهار محال و بختیاری گفت: نشست قبلی این کارگروه به علت حضور نیافتن برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان کنسل شد.
وی تأکید کرد: با این وجود در این جلسه نیز برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری حضور نیافته و معاون یا کارشناس خود را به جلسه اعزام کرده‌اند.
وی افزود: حضور تمامی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در نشست‌های تصمیم‌گیری الزامی است و مدیران غایب باید درخصوص این سهل‌انگاری پاسخگو باشند.مردانی گرمدره تصریح کرد: در این نشست قرار بود یکی از مدیران کل چهارمحال و بختیاری گزارش اقدامات صورت گرفته این اداره کل در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی را ارائه دهد، اما این در حالی است که وی نه تنها در جلسه حضور نیافته، بلکه معاون و یا کارشناس مربوطه را هم به این نشست اعزام نکرده است.وی اضافه کرد: این مهم جای گلایه جدی دارد و مدیرکل مربوطه باید در این خصوص توضیحات لازم را به دبیرخانه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی چهارمحال و بختیاری ارائه دهد.
مردانی گرمدره عنوان داشت: وقتی امور اجتماعی و فرهنگی به عنوان دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهوری است، نباید در استان نسبت به این مهم بی‌تفاوت باشیم.وی اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند تا یک هفته دیگر چالش‌ها و توانمندی‌های حوزه اجتماعی و فرهنگی را شناسایی، جمع‌بندی و برای تصمیم‌گیری علمی و کارشناسی به دبیرخانه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استان اعلام کنند. وی نسبت به شناسایی، جمع‌آوری و ساماندهی کودکان کار در استان تأکید کرد.