kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۳۷۱
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* صرف به تعلیق درآوردن سند آموزش 2030 به رغم مخالفت‌های اصولی صورت گرفته کفایت نمی‌کند. باید آن کسانی که برای اجرای این سند به بیگانگان امضاء داده‌اند و تعهداتی را پذیرفته‌اند برکنار شوند و مسئولان به صورت رسمی خروج این سند را از دستور کار به یونسکو مکاتبه نمایند.
5766---0912 و طباطبائی و 4470---0912
* مگر ما می‌گذاریم سند 2030 در کشوری که تمام نقاط آن از خون شهدا رنگین شده، اجرا شود؟ باید با تلاش دلسوزان و قاریان و مربیان قرآن کریم، این کتاب محفوظ از تحریف به فرهنگ جهانی تبدیل شود!
مجید قریشوندی- اهواز
* همانگونه که در جواب به عملیات تروریستی دشمنان، آن عملیات پرتاب موشک صورت گرفت و بیگانگان حساب کار خود را کردند درخصوص نتیجه ندادن برجام و در جواب تحریم‌های جدید آمریکا نظام باید وارد غنی‌سازی بالای 20 درصد بشود. خلاصه از این لاک دفاعی باید بیرون بیاییم تا مشکل حل شود.
عشقی
* رئیس جمهور اظهار می‌دارد که نیمی از اقتصاد توسط دولت تفنگداران اداره می‌شود! و این دستان دولت بی‌تفنگ را بسته است و نمی‌توان اصل 44 را اجرا کرد! این درحالی است که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، به کرات اعلام کرده که آن بخشی از اقتصاد را به عهده دارد که بخش خصوصی رغبت اجرای آن را ندارد. از دولت درخواست می‌شود آن بخشی در دست دولت است را فعال اجرا کند نصف دیگر پیش‌کش! چرا این‌قدر حاشیه‌سازی! چند روز دیگر می‌گویند عمر دولت دوازدهم به سر رسید و کار حاشیه‌سازی دولت به سر نرسید!
1639---0915
* آقای روحانی دست مریزاد! در نطق شب جمعه خود پاداش خوبی به مدافعان جان برکف کشور یعنی قهرمانان سپاه دادید!
نیک‌طبا
* آقای رئیس‌جمهور در چهار سال گذشته هرچه مشکلات بود به گردن دولت قبل انداخت. در این چهار سال هم شروع کرده سپاه را مقصر جلوه بدهد. از قرار معلوم ایشان کار خود را در ایجاد تنش در جامعه تعریف کرده‌اند!
9590---0914
* این کارهایی که دولت انجام می‌دهد نشان از آن دارد که آقای رئیس‌جمهور برای توجیه ناتوانی خود در اداره کشور به دنبال مقصرتراشی است. تا دیروز به جامعه القاء کردند که چرخیدن سانتریفیوژهای هسته‌ای نمی‌گذارد زندگی مردم بچرخد. با برجام چرخیدن چرخ سانتریفیوژها متوقف شد حال موضوع دولت با تفنگ را مطرح کرده‌اند.
3104---0912
* آیا این اصطکاکی که آقای رئیس جمهور با سپاه و نیروهای انقلابی به وجود آورده، یعنی اینکه مردم از دولت ایشان انتظار کار نداشته باشند؟
4850---0919
* بعضی از روزنامه‌های زنجیره‌ای به عمد با نوع تیترهایی که چاپ کرده بودند عظمت راهپیمایی روز قدس در کشور را تحت الشعاع حاشیه بوجود آمده برای رئیس‌جمهور قرار دادند.
8003---0917
* اگر کسی به رئیس‌جمهور توهین کند دستگیر می‌شود و این کاملا درست است ولی آیا اگر رئیس‌جمهور بارها به بخش عظیمی از ملت توهین کند و حق ولایت ائمه اطهار را زیر سوال ببرد اشکالی ندارد؟
شیخی
* تعدادی اندک خودسر یا سازمان‌دهی شده در مراسم راهپیمایی روز قدس به رئیس‌جمهور توهین کرده‌اند. روزنامه‌های زنجیره‌ای این حاشیه را تیتر یک روزنامه کرده و عظمت روز جهانی قدس را تحت‌‌الشعاع این حادثه قرار داده‌اند. می‌توان نتیجه گرفت که هر دو جماعت درک تشخیص امر اصلی از فرعی را ندارند و مورد استفاده دشمنان واقع شده‌اند، البته اگر هر دو جماعت یکی نباشند.
علیمردانی
* آقای مجید انصاری گفتند که انتقاد از دولت باید با رعایت اخلاق و قانون باشد! کاملا صحیح است. لابد دادن نسبت‌هایی مثل بی‌سواد، بی‌‌شناسنامه، مزدور، باید به جهنم بروند و... کاملا اخلاق‌مندانه و با رعایت حقوق شهروندی صورت گرفته است!
نیکنام- قم
* از دولت محترم درخواست می‌شود با عبرت گرفتن از 4 سال گذشته که به جای مدیریت جهادی، کابینه سالمندان را تشکیل داد و همه بی‌تدبیری‌ها و بی‌مسئولیتی‌ها را به دولت قبل منتسب کرد، در این 4 سال دوم با تشکیل کابینه جوان‌تر به رفع دغدغه‌های مردم در رفع مشکلات اشتغال، تورم، رکود، مسکن و رسیدگی به تخلفات دولت یازدهم در حقوق‌های حرام نجومی، غارت بیت‌المال، ویژه‌خواری و متخلفین انتخابات دوازدهم و... بپردازد و از حاشیه‌سازی‌های کاذب و راه رفتن روی اعصاب مردم جدا پرهیز کند.
عباسی
* آقای رئیس‌جمهور در مورد دو میلیارد دلار پول غارت شده ایران توسط آمریکا گفتند نمی‌گذاریم این پول راحت از حلقوم آنها پایین برود. بگویند تا حال چه اقدامی کرده‌اند؟
3033---0915
* دروغ‌پردازی شبکه‌های ماهواره‌ای و کانال‌های فضای مجازی ضد انقلاب و اعلام خبر غیرصحیح در خصوص ورشکستگی یکی از موسسات مالی- اعتباری کشور موجب شد مردم به صورت بی‌سابقه برای گرفتن سرمایه خود هجوم بیاورند. غرض اینکه برای معضل این شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی باید تدبیری اندیشید.
2601---0921
* آموزش و پرورش به جای اجرای سند خفت‌بار 2030 از اسناد منتشر شده توسط دانشجویان پیرو خط امام از لانه جاسوسی آمریکا را در کتب درسی مقاطع مختلف بگنجاند تا دانش‌آموزان با واقعیت خیانت‌های شیطان بزرگ علیه ملت آگاه شوند.
9220---0913
* چرا کسانی که به خاطر لغو کنسرت با تمام وجود عجز و لابه و ابراز نگرانی می‌کردند در موضوع عدم پرداخت مطالبات سیزده ماهه ما فرهنگیان هیچ احساس مسئولیت نمی‌کنند؟!
یک فرهنگی از همدان
* مطابق قانون آموزش و پرورش از ساعات تدریس معلمان بالای 20 سال سابقه چند ساعت کم می‌شود ولی این کاهش ساعت کار تدریس برای ما معلمان مقطع دبستان در طول روزهای هفته تقسیم شده و عملا ما معلمان را از زندگی انداخته است. چرا که در یک روز بین چند ساعت تدریس یک ساعت استراحت به عنوان کاهش ساعت کار در نظر گرفته شده و برای ما هیچ استفاده‌ای ندارد. خلاصه تمام روزهای هفته باید در مدرسه باشیم.
الیاسی
* چطور هیئت دولت راضی شد با لابی برخی‌ها از کاهش تعرفه جراحی که بیشترین فشار را به هزینه‌ها وارد می‌کند جلوگیری کند و در عوض 25 درصد از شاغلان در رشته مظلوم بیهوشی که راهی جز کار در بیمارستان ندارند و قادر به گرفتن زیرمیزی هم نیستند کم کنند؟! در بسیاری از جراحی‌ها برخلاف کتاب استاندارد بین‌المللی سهم بیهوشی به یک چهارم جراح هم نمی‌رسد. اما از همان هم کم کردند.
1638---0920
* با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب در به کارگیری نیروی کار از رشته‌های علوم پایه هیچ اقدامی صورت نگرفت. مسئولان باید نسبت به بیانات رهبری عمیق‌تر بیندیشند و در اجرای آن شتاب بیشتری کنند.
7654---0613
* از قرار معلوم شب هنگام روی حرکت اتوبوس‌های درون شهری نظارت و کنترلی وجود ندارد چرا که اتوبوس‌های خط ناصرخسرو- ابوذر شب که می‌شود در ایستگاه رضاقلی واقع در خیابان شهید مصطفی خمینی توقف ندارند. مجبور می‌شویم با چند برابر هزینه و با تاکسی یا ماشین کرایه‌ای خود را به منزل برسانیم.
آذری
* برای تعویض شناسنامه و کارت ملی باید مبلغی حدود 300 هزار تومان پرداخت کرد! رشد نجومی هزینه‌های تعویض مدارک شناسایی به اقشار متوسط و ضعیف جامعه که جمعیتی حداکثری هستند فشار می‌آورد. اگر می‌گویند تورم تک‌رقمی است چرا در افزایش هزینه‌های سال جاری چند برابر آن محاسبه و از مردم دریافت می‌شود؟
9471---0937 و 0610---0919
* از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست می‌شود وعده داده شده در ایام تبلیغات انتخاباتی (افزایش مستمری کم درآمدها) را اجرائی کنند!
2753---0918