kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۱۶۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* مدت‌ها بود که دیپلماسی لبخند، غرور ملی و حیدری ما ایرانی‌ها را جریحه‌دار کرده بود. ذوالفقار حیدر دوباره این روح را بازیابی کرد. دست مریزاد سپاه مولا علی(ع).
5766---0912
* خدا را شکر که بالاخره بعد از 48 ساعت رئیس‌جمهور فرصت پیدا کردند روزه سکوت درباره شلیک موشک به مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه را بشکنند و با آحاد ملت همراه شوند و اعلام کنند، حملات موشکی غیورمردان سپاه بجا بوده است! ان‌شاءالله برای برجام هم به زودی موضعی همانند موشک‌ها اتخاذ کنند.
6339---0911
* اقتدار موشکی سپاه که گوشه‌ای از این توانایی به نمایش و ظهور درآمد دوست و دشمن را به تحسین واداشت و موجب شور و شعف همگانی گردید. اگر درایت و دوراندیشی رهبری و سخت‌کوشی سپاه پاسداران نبود چه بسا بتن‌هایی که به واسطه برجام قلب راکتور هسته‌ای را پر کرد امروز در قلب تأسیسات موشکی کشور هم ریخته شده بود و از این موشک‌ها خبری نبود. خداوند را به خاطر برخورداری از رهبری حکیم، فرزانه و دوراندیش سپاسگزاریم.
محمودی
* برخلاف بعضی‌ها که معتقد بودند آمریکا در کمتر از چند ساعت کشور ما را نابود می‌کند رئیس اطاق جنگ ناتو گفته تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه در طول یک ساعت توسط سه پایگاه موشکی سپاه تبدیل به ویرانه خواهند شد. می‌خواهم بگویم روح پرفتوح شهید تهرانی‌مقدم شاد که با تلاش خود و همکارانش امنیت و شادی امروز ما مردم ایران را رقم زدند.
9590---0914
* دشمنان بدانند موشک‌های شلیک شده توسط سپاه پاسداران در حقیقت به نمایندگی از یک‌یک ایرانی‌ها بر سر تروریست‌های داعش در سوریه فرود آمد. این حرکت اقتدارآمیز روحیه جدیدی به ما ملت بخشید.
2080---0910
* امیدواریم آقای رئیس‌جمهور دیگر چند سال بعد ادعا نکند نتیجه ندادن برجام به دلیل شلیک موشک به طرف داعش‌های تروریست بوده است.
6084---0938
* انسان وقتی دشمنی شیطان بزرگ و رژیم‌ صهیونیستی را می‌بیند و ماله‌کشی روزنامه‌های زنجیره‌ای را، ناخودآگاه یاد این جمله می‌افتد که، منافقین از کفار بدترند!
میرزکی- البرز
* به آقای رئیس‌جمهور عرض می‌کنم وقتی حضرت موسی از کوه طور به میان مردم برگشت و همه را گوساله‌پرست دید با مردم همراهی نکرد بلکه تلاش در هدایت آنان داشت حال چگونه ممکن است حضرت علی(ع) فرموده باشند هرچه مردم انتخاب کنند و پیروی نمایند ایشان به عنوان امام همان راه مردم را می‌رود؟
2601---0921
* عاقلانه‌ترین برخورد با نقض پی‌درپی برجام از سوی آمریکایی‌ها تمرکز روی شروط اعلام شده رهبر معظم انقلاب است یعنی با هر اقدام رقیب ما هم اقدام متقابل نشان بدهیم.
3104---0912
* مطابق اصول پذیرفته شده مکتب شیعه حکومت بر مردم در زمان غیبت که دسترسی مستقیم به امام معصوم نیست باید از سوی ولی‌فقیه زمان تنفیذ شود. در غیر این صورت صرف تکیه به رای مردم حکومت طاغوت خواهد بود.
نیک‌نام
* آقای رئیس‌جمهور اگر در این چند سال واقعا حاشیه‌سازی را کنار بگذارند و به مشکلات کشور رسیدگی کنند نزد همه ملت حتی جمعیت 16 میلیون نفری هم که به او رای نداده‌اند عزیز خواهند شد و برعکس اگر کارهای مردم روی زمین بماند از چشم همه و حتی رای‌دهندگان به ایشان می‌افتند و فراموش می‌شوند.
کیارستمی
* در ایام تبلیغات انتخاباتی برای کسب رأی، سخنگوی دولت طرح بخشودگی سود و تاخیر وام‌های زیر 10 میلیون تومان را که تا پایان سال تسویه کنند مطرح کرد ولی بانک مرکزی با صدور ابلاغیه‌ای آن را لغو کرده است! واقعا خنده‌دار است که دولت حریف زیرمجموعه‌ خودش هم نیست!
4590---0919
* موسسه تعاونی وحدت با نام تجاری آرمان ابتدا پول‌های مردم را گرفت و حالا یک ماه است که حسابش بلوکه شده است، 6 استان کشور درگیر این کلاهبرداری است جالب‌تر این که نه بانک مرکزی و نه هیچ رسانه‌ای نامی از این موضوع نبرده است! چرا؟
0858---0916
* آقای روحانی کاش سخن حضرت امیرالمؤمنین(ع) در مورد برخورد با تاراج بیت‌المال، حتی اگر کابین زنان هم شده باشد و برخورد با مفسدان و برخورد با برادرش عقیل را مورد اشاره و الگوگیری قولی و عملی قرار می‌داد.
8895---0919
* هرگاه از آقایان ظریف و عراقچی در مورد احتمال نقض برجام از سوی رقیب سؤال شد پاسخ دادند برجام قرارداد جهانی است و هیچ کشوری نمی‌تواند آن را نقض کند. حالا چه می‌گویند؟ آیا اگر آمریکایی‌ها هر برخوردی با برجام داشته باشند از دید مسئولان هسته‌ای کشور نقض برجام محسوب نمی‌شود. در حالی که کوچک‌ترین عکس‌العمل ایران در خصوص برجام که آمریکایی‌ها را ناراحت کند نقض برجام تعریف شده است.
2138---0917
* شهید بهشتی می‌فرمودند ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت ولی امروز با مشاهده واقعیت‌های پشت پرده انتخابات شورای شهر تهران و دیگر شهرهای کشور باید گفت شهید بهشتی یادت به خیر و روحت شاد الان کجایی که مشاهده کنی کرسی‌های شورای شهر میلیاردی خرید و فروش شد.
هاشمی از ساکنین خزانه بخارایی
* با اینکه کارمند جزء هستم و زندگی سختی دارم ولی معتقدم با وضعی که برای مردم مظلوم کشور یمن پیش آمده کمک به این مردم از واجبات است و نباید کوتاهی کرد. مسئولان امر از طریق رسانه‌ها شماره حسابی را برای دریافت کمک‌های مردم ایران اعلام کنند.
5364---0912
* در لیست احتمالی کابینه آینده نام چند فتنه‌گر مشاهده می‌شود که بعد از تعریف و تمجید مقام معظم رهبری از حضرت آیت‌الله مصباح، یکی از آنها به فحاشی به این عالم برجسته در جلوی ما پرداخت!
3992---0912
* آیا ظلم نیست که کارگران رسمی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با 28 سال سابقه کار معادل و مساوی کارگر قراردادی 10 ساله این شرکت حقوق دریافت می‌کنند. با این حساب سابقه کار بیشتر و تجربه بالاتر به چه درد می‌خورد؟
ف- ص
* نانوایی سنگکی بنده واقع در زیر پل سیدخندان تهران که گازکشی شهری شده بر سر اختلاف به وجود آمده بین شرکت گاز و سازمان نظام مهندسی برای نصب کنتور گاز تعطیل شده است و چند نفر کارگر از نان خوردن افتاده‌اند. چرا ما مردم باید در آتش اختلاف بین دستگاه‌های حکومتی و خدماتی بسوزیم؟
کرمی
* از 60 هزار تومان پول قبض گاز مبلغ 20 هزار تومان آن پول عوارض است. عرض می‌کنم اگر گردن شتر دراز است دلیل نمی‌شود که چند جای آن را ببرند. چرا دولت به جای برخورد با اختلاس‌های خود دستش را در جیب ما مردم می‌کند؟
5485---0912
* 9 ماه است که به درس و بحث در مدرسه ادامه می‌دهیم ولی متاسفانه تنها یک روز قبل از انتخابات تنها سه ماه از حقوق حق‌التدریسی‌ها را پرداخت کردند و بقیه آن احتمالا برای انتخابات دیگر باقی ماند!؟!
یک فرهنگی- شهرری
* مادر یک دانشجوی متدین و ولایی در کارشناسی ارشد در رشته روابط بین‌الملل هستم ولی دغدغه اشتغال فرزندم را دارم.
4662---0912