kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۱۶۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰

انهدام یک تیم تروریستی توسط نیروهای سپاه بیت‌المقدس کردستان

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) از انهدام یک تیم تروریستی بامداد روز جمعه در کردستان خبر داد.


روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از درگیری رزمندگان اسلام با یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی خبر داد و اعلام کرد: یک تیم تروریستی که قصد انجام اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی در داخل کشور را داشت، بامداد جمعه توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه شناسایی و در یک درگیری که در منطقه‌ کردستان انجام شد، تعداد سه تن از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و یک نفر از آنان دستگیر شد.
همچنین  در این درگیری تعدادی سلاح و مهمات از تروریست‌ها به دست رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه آفتاد.
سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌‌المقدس کردستان نیز در بیان جزئیات انهدام این تیم گفت: بامداد روز جمعه عملیات انهدام یک تیم تروریستی چهار نفره از سوی نیروهای سپاه بیت‌المقدس کردستان با موفقیت کامل انجام شد.
وی افزود : این تیم چهار نفره تروریستی برای خرابکاری و ایجاد ناامنی در استان کردستان و در ادامه ایجاد ناامنی در کشور و تداوم آن اعزام شده بودند که قبل از هرگونه اقدامی منهدم شدند.
سردار رجبی تصریح کرد: نیروهای سپاه بیت‌المقدس کردستان در راستای ایجاد امنیت در استان کردستان و با اقدامی فوری و قاطع این تیم تروریستی را منهدم کردند.
وی تاکید کرد: با شناسایی این تیم تروریستی و در اولین اقدام سه نفر از آنها کشته شدند و یک نفر دیگر نیز دستگیر شد.
همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه از دستگیری یک تبعه غیرمجاز مرتبط با جریان‌های تکفیری و سلفی در این شهرستان خبر داد.
علی خاتمی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی محل اختفای این تبعه غیرمجاز مرتبط با جریان‌های تکفیری شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه توسط سربازان گمنام امام زمان در سپاه ناحیه ابرکوه دستگیر و هم‌اکنون تحت بازجویی است. وی با رد برخی شایعات مطرح دراین‌باره افزود: شهروندان در صورت نیاز به کارگیری کارگر در امور مختلف از کارگران بومی شهرستان یا کارگران ایرانی استفاده شده و مشخصات کامل آنان را دریافت کنند تا مشکلات امنیتی برای آنان ایجاد نشود.