kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۷۰۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی:

صف انتظار در دوغارون به 3 هزار ناوگان خواهد رسید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی به ضرورت حل مشکل توقف ناوگان زمینی در گمرک دوغارون قبل از فرا رسیدن تعطیلات عید فطر تاکید و گفت بیش از هزار دستگاه تریلی و کامیون در پشت مرز افغانستان در محل پایانه‌ای دوغارون در انتظار انجام تشریفات اداری و گمرکی برای ورود به افغانستان هستند.

تایباد- خبرنگار کیهان:

 ابراهیم نصری گفت: با توجه به تعطیلات چهار روزه عیدفطر در افغانستان چنانچه این مشکل به زودی رفع نشود آمار تریلرها و کامیون‌های در صف انتظار گمرک دوغارون به بیش از سه هزار خواهد رسید. قابل ذکر است که رفع مشکل پایانه مرزی دوغارون در کوتاه مدت کافی نیست و مشکلات باید با توافق جامع ایران و افغانستان صورت گیرد.
مدیر هماهنگی مناطق ویژه کشور که به منظور بازدید از منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به تایباد سفر کرده بود گفت: فرایند تبدیل شدن منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به منطقه آزاد در دستور کار دولت قرار دارد.
جعفر آهنگران گفت: برای تبدیل شدن منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به منطقه آزاد مسئولان شهرستانی و استانی باید اهتمام ویژه‌ای داشته و پیگیر آن باشند.
ناصر گرامی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون هم گفت: تبدیل شدن منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به منطقه آزاد فرصتی طلایی در زمینه اشتغال‌زایی و اقتصاد استان و کشور است.