kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۶۸۴۴
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در حالی که آمریکا و اروپایی‌ها سرشاخ شده‌اند و بین آنها بدترین وضعیت ممکن بوجود آمده، شاخ و شانه کشیدن ترامپ علیه ایران بیشتر به یک «دلقک‌بازی» شبیه است. هدفشان این است که کارهای جامانده برای فتنه سبز در سال 88 را جبران کنند ولی به خواست خداوند زمین خواهند خورد و عوامل داخلی آمریکا هم رسوا خواهند شد. ان‌شاءالله.
کیومرث موسوی
* آمریکایی‌ها مرتب علیه ایران بی‌شرمی می‌کنند. چرا دولتی‌ها و مجلسی‌ها دردشان نمی‌آید و جواب این گستاخی‌ها را نمی‌دهند؟ آیا باید ایران مقتدر که در منطقه می‌درخشد صاحب چنین مجلس و دولت منفعلی باشد. یک اراده‌ای از خود نشان بدهند.
علیمردانی
* سنای آمریکا کلکسیونی از تحریم‌ها بر ضد ملت ایران را تصویب می‌کند اما در ایران، مجلس بعد از تعطیلات به آن رسیدگی و پاسخ خواهد داد! زندگی مردم که تحت تأثیر تحریم‌های ظالمانه قرار می‌گیرد، از نظر مجلس ارجحیت دارد یا تعطیلات نمایندگان؟ آقای لاریجانی باید در خانه ملت اولویت را به مقابله با تحریم‌های ضدبشری دشمنان بر علیه مردم بدهد.
5026---0912
* دولت که بلوف ضرر چند صد میلیون دلاری روزانه تأخیر در اجرای برجام را به خورد ملت داد حالا با عدم پایبندی طرف مقابل و نابود کردن میلیاردها دلار سرمایه ملی با اجرای برجام توسط ما چرا سکوت کرده و سوت‌زنان از کنار موضوع رد می‌شود؟
5589---0914
* توافقی که از دید طرف مقابل معاهده نیست و برای اجرا شدنش الزامی هم وجود ندارد، چرا باید همان اول از سوی ایران اسلامی، تمام تعهداتش اجرا می‌شد؟ دیگر مردم امیدی به ثمرات برجام ندارند چون تحریم‌های جدید، سوغات دولت دوازدهم و مرگ برجام خواهد بود.
داوری
* پرکاری آمریکایی‌ها در وضع تحریم‌های جدید و جامع‌تر از گذشته بر علیه کشورمان گویای بد و پرخسارت بودن برجام برای ایران است؛ توافقی که دولت و حامیانش از آن به‌عنوان فروپاشی تحریم‌ها یاد کردند، اما از همان روز اول اجرای توافق با تحریم آمریکا نقض شد و تا به امروز این ایران اسلامی بود که یک جانبه به تعهدات عمل کرد اما در عوض مشتی وعده نسیه و بدعهدی تحویل گرفت!
0176---0938
* قبل از انقلاب درست در شرایطی که شاه در حال سقوط بود برخی سیاسیون کوتاه‌فکر به فکر مذاکره با سلطنت افتاده بودند. بعد از گذشت 38 سال از عمر انقلاب درست در شرایطی که آمریکایی‌ها در حال دست‌وپا زدن هستند، عده‌ای مرعوب به آمریکا یعنی شیطان بزرگ اعتماد می‌کنند.
6273---0912
* آقای رئیس‌جمهور! دشمن، دشمن است پس سکوت در برابر وضع تحریم‌های جدید یعنی رضایت و پاسخی که درحد یک توییت داده می‌شود یعنی ناکارآمدی دستگاه دیپلماسی.
شیخی
* اگر رئیس جمهور معتقد است منشأ ولایت اهل بیت(ع) پذیرش انتخاب مردم است پاسخ دهند چرا حضرت زهرا(س) جان عزیزشان را فدای ولایت آن بزرگواری کردند که اکثریت مردم او را رها کرده بودند؟
8853---0921
* آقای روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی در انتخابات برای مدیریت قوه مجریه کشور رأی آورده مبارکشان باشد. برود به کار و تلاش مشغول شود چه کار به نظریه‌پردازی در مورد ولایت و امامت در اسلام دارد؟ مگر اینکه ایشان با این کارها دنبال فلج کردن کشور باشد که در این صورت باید از عاقبت راهی که در پیش گرفته بترسد.
2770---0919
* آقای رئیس‌جمهور با رقیب‌های سیاسی خودش مشکل دارد چرا در ماه رمضان به حضرت امیرالمؤمنین(ع) و شیعه نسبت دروغ می‌بندد و حقیقت اسلام را به خاطر منافع حزبی و جناحی خود تحریف می‌کند؟
8018---0914
* به آقای رئیس‌جمهور محترم که مدت چند سال در حوزه علمیه درس خوانده‌اند یادآوری می‌کنیم برداشت گزینشی از متون دینی کار درستی نبوده و عواقب سوء به دنبال دارد. به عنوان مثال در قرآن آمده که نزدیک نماز نشوید سپس توضیح می‌دهد وقتی که در حال مستی هستید، آیا با این استدلال یعنی برخورد گزینشی از قرآن می‌توان نتیجه گرفت که نباید نماز خواند. هیچ انسان عاقلی از اسلام و قرآن چنین برداشتی نکرده است.
نیک‌نام
* برای آقای رئیس‌جمهور واقعاً متأسف هستیم و فکر نمی‌کردیم مطالعات حوزوی ایشان تا این حد ضعیف و سطحی باشد که ایشان موضوع ولایت حضرت علی(ع) را که پیامبر اکرم از سوی خداوند مأمور به ابلاغ آن بوده امری دم‌دستی جلوه بدهد که با رویگردانی مردم از این دستور الهی حتی امیرالمؤمنین باید از آن صرف نظر کند.
9284---0912
* بحث سیره حضرات معصومین(ع) عرصه انتخابات و اقتصاد نیست که برخی هر روز یک آدرس غلط بدهند. اسلاف آقایان نیز چنین نظراتی ابراز کردند و در تاریخ محو شدند ولی حقیقت پیشوایان ما همچنان فروزنده و برجاست!
5530---0936
* اول انقلاب شهید بهشتی می‌فرمودند ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت. اکنون در دهه 90 اصلاح‌طلبان که به قدرت رسیده‌اند معلوم شده هر کدام چند میلیارد تومان برای تصاحب کرسی شورای شهر تهران پول پرداخت کرده‌اند.
6858---0919
* چند شب قبل در برنامه ماه عسل، دو نفر خانم مسکین آبرومند، شرح حال زندگی رقت‌بار خود را بیان می‌کردند، به خدا خجالت‌زده و شرمنده شدم. واقعاً جای بسی تأسف است در نظام جمهوری اسلامی که دولت این مشی اشرافی را در پیش گرفته و بیت‌المال را حیف و میل می‌کند چنین افرادی نیز در کنار ما باشند که به نان شب محتاجند!
1648---0915
* نبود فهم صحیحی از ایثار مدافعان امنیت برای امنیت و آرامش کشور موجب ناامنی می‌شود. چطور است که عربستان به صراحت از ناامن کردن کشورمان می‌گوید اما دولت اصرار به اعزام حجاج به مکه را دارد و یا به جای پاسخ دادن قاطعانه به گزافه‌گویی مقامات عربستانی، نیروهای انقلابی را تحت فشار تبلیغاتی قرار می‌دهد؟
6219---0939
* ما سپرده‌گذاران در موسسه مالی و اعتباری کاسپین فقط به اعتبار و استناد مجوز بانک مرکزی دست به این کار زدیم چرا باید امروز به این فلاکت برسیم و مسئولان امر خود را کنار بکشند؟ سپرده‌گذاران کاسپین اکنون خواهان اعمال ماده 236 و سوال از رئیس‌جمهور در مجلس هستند.
6092---0912 و 9670---0912
* حساب بانکی من روستایی را برای 300 هزار تومان بدهی مسدود کرده‌اند ولی امنیت کامل برای بدهکاران میلیاردی بانک‌های کشور برقرار است و بالاتر از گل به آنها گفته نمی‌شود. چرا؟
3382---0911
* وجود دارالقرآن در یک محل چه ضرری برای اهالی آن دارد که برخی‌ها در شهرک اکباتان از احداث چنین کانون مقدس و مبارکی برآشفته‌اند؟ آیا اگر چند هنرمند فاسد خانه‌ای برای رقص و... برپا می‌کردند باز هم این جیغ بنفش را می‌کشیدند؟! البته در کشوری که بنا بود سند ننگین 2030 با آن افتضاحات پیاده شود انتظار اعتراض به چنین احداث‌هایی را هم باید داشت!
8220---0912
* 6 سال است در انتظار گرفتن مسکن مهرم. اگر دولت یازدهم با دولت قبل مشکل دارد چرا چوبش را ما باید بخوریم؟! همسرم به خاطر این بلاتکلیفی مسکن مهر درخواست طلاق کرده است. چه کسی مقصر است؟!
شریفی- رزن