kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۶۸۰۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
با نزدیک شدن به روز جهانی قدس صورت گرفت

راهپیمایی مردم انگلیس به سمت سفارت آمریکا با شعار مرگ بر اسرائیل

هزاران نفر از مردم لندن روز گذشته با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، حزب‌الله لبنان و تصاویری از امام خمینی(ره) با شعار مرگ بر اسرائیل به سوی سفارت آمریکا راهپیمایی کردند.


قشرهای مختلف مردم از ملیت‌های مختلف به همراه نهادهای مدنی حامی مردم مظلوم فلسطین و ضد رژیم صهیونیستی، در راهپیمایی زودهنگام روز جهانی قدس در لندن شرکت کردند. این راهپیمایی در اعتراض به عملکرد جانبدارانه بی‌بی‌سی از رژیم صهیونیستی و سانسور اخبار جنایات این رژیم ضد مردم فلسطین، ساعت 15 به وقت محلی از مقابل ساختمان بی‌بی‌سی آغاز شد.
راهپیمایان پس از عبور از خیابان‌های مرکزی لندن و ابراز خشم و انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیانش، مقابل سفارت آمریکا به عنوان اصلی‌ترین حامی جنایات این رژیم تجمع کردند.
این راهپیمایی بنا به درخواست نهاد‌های مدنی حامی مردم مظلوم فلسطین به ویژه دانشجویان برگزار شد. آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای همبستگی با مردم مظلوم فلسطین به عنوان روز قدس نامگذاری شده و مسلمانان سراسر جهان هر ساله این روز را گرامی می‌دارند و راهپیمایی‌های گسترده‌ای در سطح جهان انجام می‌دهند.