kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۶۷۴۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

خشم مردم ویرجینیا از قتل دختر مسلمان!

یک دختر نوجوان مسلمان پس از ترک مسجدی در ایالت ویرجینیای آمریکا از سوی مردی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و ربوده شد.


به گزارش خبرگزاری رویترز، این دختر نوجوان 17 ساله مسلمان آمریکایی پس از ترک یک مسجد در ویرجینیا از سوی مردی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و ربوده شد.
بنا به این گزارش، این حمله بامداد روز یکشنبه و پس از آن روی داد که قربانی به همراه چندین تن از دوستانش در حال ترک مسجدی در منطقه مسلمان ‌نشین استرلینگ بود که با راننده یک خودرو درگیری لفظی پیدا کرد.
راننده از خودرو پیاده و به دختر حمله‌ور می‎شود و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‏دهد. دوستان این دختر نوجوان در پی این حمله از محل متواری شدند و جست‌وجوی یک ساعته پلیس و ماموران برای یافتن وی به نتیجه‌ای نرسید تا این که پلیس اعلام کرد حدود ساعت 3 بامداد بقایای جسد یک زن که تصور می‌رود متعلق به این دختر مسلمان باشد، در تالابی در منطقه استرلینگ پیدا شده است.
پلیس از بازداشت راننده این خودرو به نام «داروین مارتینز» 22 ساله به اتهام قتل دختر نوجوان خبر داده است.
به گفته سخنگوی پلیس، این حمله پس از درگیری لفظی میان راننده و دختر نوجوان روی داد و مقامات احتمال وجود انگیزه‌های نفرت‌پراکنانه را در این حمله منتفی نمی‌دانند.
شاهدان می‌گویند راننده خودرو با چوب بیس‌بال به سمت دختران حمله‌ور شد. این دختر نوجوان پس از ضرب و شتم مفقود شد و تصور می‌رود راننده وی را از روبروی مسجد ربوده باشد.
این قتل موجی از خشم و ناراحتی در منطقه مسلمان‌نشین در ویرجینیا واقع در 30 مایلی حومه واشنگتن ایجاد کرده است.
پلیس اعلام کرد تحقیقات پزشکی برای کالبدشناسی و شناسایی هویت قربانی و تشخیص علت مرگ ادامه دارد.
بنا بر اعلام شورای روابط مسلمانان آمریکا، تعداد حملات ضد مسلمانان در آمریکا در سال 2016 حدود 57 درصد افزایش یافته و از 1409 مورد در سال 2015، به 2213 مورد در سال گذشته رسیده است.