kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۶۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲

آمریکا را بزک کردند و تحریم‌هایش را سانسور!(خبر ویژه)

روزنامه‌های حامی دولت، هیچ یک درباره تحریم‌های جدید کاخ سفید علیه ملت ایران تیتری نزدند و صفحه اولشان در برابر این ظلم آشکار آمریکایی‌ها ساکت بود.



به گزارش روزنامه صبح نو، همین روزنامه‌ها البته دو سال قبل در چنین ایامی با تیترهای درشت از «فروپاشی تحریم‌ها» و «توافق بزرگ» برجام تیتر زدند و از «به تاریخ پیوستن تحریم»ها سخن گفتند و حالا با فاصله‌ای اندک همه آن وعده‌ها  و پایکوبی‌ها، به تلخی بدل شده و تحریم‌هایی بدتر و آزاردهنده‌تر ملت ایران را دربرگرفته است؛ اما چرا اصلاح‌طلبان و رسانه‌های آنها در این باره با مردم سخن نمی‌گویند یا نمی‌خواهند این رویداد مهم را به روی خود بیاورند!؟ مگر آنها معتقد نیستند «دانستن حق مردم است»؟ آیا دشمنی آمریکایی‌ها نسبت به ملت ایران، صرفاً یک امر تاریخی است که فقط به کودتای 28 مرداد و علیه دولت مصدق محدود می‌شود؟ آیا نگفتن و لاپوشانی و سانسور جنایات آمریکا تغییری در واقعیت اهریمنی او و کینه‌های بی‌پایانش ایجاد می‌کند؟ و ده‌ها سؤال دیگر که امروز جریان اصلاح‌طلب و دولت وابسته به آنها به دلیل اعتمادی که به دشمن ایجاد کرده‌اند، باید به افکار عمومی پاسخ دهند.
همین سؤالات البته متوجه رئیس دولت مستقر نیز هست؛ افکار عمومی هنوز روزهایی را که رئیس جمهور وعده‌های برجامی می‌داد و از حل مشکل آب و نان و هوای نفس کشیدن در نتیجه لغو تحریم‌ها سخن می‌گفت، فراموش نکرده است؛ ولی اما چه شده است که دیگر از میوه‌های برجام سخن نمی‌گویند و در برابر دشمنی مکرر و بی‌پایان آمریکایی‌ها ضد ملت ایران سکوت کرده‌اند.