kayhan.ir

کد خبر: ۱۰۶۴۲۷
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵

کیهان و خوانندگان


33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323


* با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، انتظار می‌رود وزیر امور خارجه کشورمان و همکاران و سفرای ایشان در این وزارتخانه و تمامی کشورها، با صراحت و شجاعت از منافع ملی، یعنی هویت اسلامی، ملی و انقلابی و آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.
5162---0939
* رقمی که عضو کمیسیون انرژی مجلس از ارسال گاز رایگان به کشور ترکیه اعلام کرده انسان را دیوانه می‌کند. فراموش نکنیم که وزیر نفت موضوع صدور گاز مجانی به کشور ترکیه را انکار و آن را دروغ می‌داند. خدا می‌داند بر سر این کشور چه خواهد آمد؟
صاحبی
* ملت مظلوم یمن هر روز آماج تهاجمات سنگین هوایی و زمینی ددمنشان دولت عصر حجری و خبیث آل سعود است، بیماری وبا نیز بر دردهای آنان افزوده شده، ولی متاسفانه دولت جمهوری اسلامی آن‌طور که شایسته این مظلومین فلسطین دوم جهان اسلام است به انجام وظیفه نمی‌پردازد. چرا؟!
5262---0936
* به وزیر امور خارجه کشورمان خسته نباشید عرض می‌کنم که به جای مقابله جدی با پیمان‌شکنان از طریق حضور در تریبون‌ها، در صفحه شخصی خویش به لفاظی‌ها پاسخ می‌دهد؟! ضمنا یکی برای ما توضیح بدهد این تکاپوی ایشان برای کسب رضایت عربستان از قطر برای چیست؟!
8803---0918 و 6712---0935 و 1214---0937
* مشکل بزرگ دولت دوازدهم این است که دیگر نمی‌تواند به روال قبل مشکلات را به گردن دولت قبل بیندازد یا مدعی خالی بودن خزانه و یا خرابه باشد.
1648---0915 و 1922---0930
* کاش برخی آقایان که اصرار بر بی‌اشکال بودن و اجرای سند 2030 را داشتند ابتدا از خانواده خود شروع می‌کردند تا مردم ملاحظه کنند بعد اگر غیرتشان اجازه داد عمومی کنند! چه خوب شد که بالاخره شورای انقلاب فرهنگی این سند را از دستور کشور خارج کرد.
8181---0933 و 8886---0930
* به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم قطعا هدف اکثر افرادی که به شما رای دادند افزایش قیمت مسکن، کالاهای اساسی، به راه انداختن موجی از گرانی‌های کمرشکن نبوده و نیست. در ضمن خارج کردن بخش مسکن از رکود با افزایش قیمت آن چیزی جز ضربه زدن به قشر کم‌درآمد و مستضعف نخواهد بود.
8220---0912
* یک روز آقای ظریف وزیر امور خارجه اعلام می‌کند در مورد برجام هرچه بود تمام شد و حرف زدن در مورد آن فایده‌ای ندارد. روز دیگر سخنگوی دولت ختم پرونده حقوق‌های نجومی را اعلام می‌کند. امروز هم معاون اول آقای رئیس‌جمهور ختم پرونده انتخابات را اعلام کرده است! یعنی همواره فقط خودشان را قاضی اشتباهات خودشان می‌دانند.
7977---0912
* وقتی سیاست‌های صادرات و واردات کشور سلیقه‌ای و لحظه‌ای باشد وضع اقتصاد کشور بهتر از این نمی‌شود. شاهد هستیم که عده‌ای با اعمال این سیاست یعنی از طریق واردات به قیمت فلج کردن تولید در داخل به ثروت افسانه‌ای رسیده و طلبکار هم شده‌اند.
5421---0918
* علی‌رغم تاکید رهبر معظم انقلاب در بها دادن به قشر فعال دانشجویی، روز سه‌شنبه(96/3/23) خبر دستگیری دو دانشجوی فعال و منتقد دولت و از جمله منتقد سند2030 که مورد انتقاد رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید است در رسانه‌های اجتماعی اعلام شد. این است سخنان مسئولین دولتی در آزادی بیان و تحمل مخالف!
بابایی- کرج
* انتخابات تمام شد. امیدوارم نخبگان و مسئولین ما به این بلوغ و رشد رسیده باشند و با افزایش ظرفیت خود، قبل از اینکه به منافع شخصی و حزبی خود بیندیشند به فکر منافع ملی و لوازم آن که وحدت حول محور ولایت‌فقیه است بیندیشند و با جهالت و غفلت به این‌ها ضربه نزنند که جامعه اسلامی همیشه از دشمن درونی بیشترین آسیب را دیده‌ است.
سیاتیری- اهواز
* در کارگاه ادوات کشاورزی کرمانشاه لوازم تولیدی از نوع خارجی آن هم بهتر و هم ارزان‌تر ارائه می‌شود. اما به جای حمایت دولتی از این دست کارگاه‌ها، از واردات گاه قاچاق حمایت می‌شود.
جلالی
* مسکن مهر خود را در دولت دهم تحویل گرفتم و بسیار ممنونم ولی به دلم زیاد نمی‌چسبد، چرا که این 4 سال گذشته بسیاری از امثال من در نوبت تحویل بودند که به علت عدم اقدام جدی دولت نتوانستند منزل خود را تحویل بگیرند و صاحب‌خانه شوند و از مستأجری خلاصی یابند.
بهبودی- تهران
* اهالی کیانشهر تهران چندین بار از اپراتور شرکت ایرانسل خواستند که دکل آنتن نصب شده در این منطقه را به مکانی منتقل کند که خانواده‌ها از امواج دکل مخابراتی، آسیب نبینند. اما تاکنون تأثیری در قصد مسئولان و جابه‌جایی دکل مشاهده نمی‌شود!
8868---021